Kävin kaverini luona ja hän sanoi että lapsensa ovat keskenään uimassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kävin kyllä itsekin 8 vuotiaasta saakka yksinäni u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kävin kyllä itsekin 8 vuotiaasta saakka yksinäni u

Vieras
nuorempi 7v ja vanhempi 9v ja mukana vielä naapurin 9v josta kaverini aina valittaa, että se kiusaa tota 7-vuotiasta ja tekee ihan älyttömiä temppuja.

Silti päästänyt ne keskenään uimaan! Kun hiukan asiaa ihmettelin siinä niin se sanoi, että no jos eivät vastaa puhelimeen niin tietävät että kotiin pitää tulla heti paikalla.. meinasin sanoa että "niin, ruumisarkussa ehkä.. "

Kaiken lisäks ne pomppi jostain veneenlaskupaikalta järveen. Olin siel noin 1½ tuntia ja ihan ku olin lähdössä ne lapset (onneks ehjinä) tuli kotiin.

Aika kamalaa.. :( sanoin kyl mut äidin mielestä ne lapset osaa uida joten..

Minä ja mun veli käytiin yhdessä uimassa kun veli just täyttänyt 8 v ja minä olin puolitoista vuotta nuorempi. Pyörillä mentiin, matkaa kotoa oli yli 5 km. Enkä minä osannut edes kunnolla uida. Ranta oli kyllä pitkään matala eli suht turvallinen. Äiti ei ehtinyt käyttää meitä uimassa ja isää ei kiinnostanut.

Onneksi nykyään on tarkempaa.

Me käytiin yksi päivä lapsen kanssa bussilla uimarannalla (Kuusijärvelle Vantaalle) ja samaan bussiin tuli lössi, jossa oli jotain 6 lasta. Vanhin oli 9-10 (neljännelle menossa, kuulin kun juttelivat) ja nuorimmat ekaluokalle menossa. Ja ihan keskenään. Vähän hirvitti, mutta kaipa heillä oli lupa.

Onneksi nykyään on tarkempaa.

Niinpä. Miut saatettiin linkasta itseäni nuoremman kaverini kanssa mökille tuonikäisenä vaikkapa viikonlopuksi, eikä siihen aikaan ollut oikein kännyköitäkään. Sitten joskus sunnuntaina tultiin hakemaan pois. Ihan hullua :D

Yhteistyössä