ranteeseen sellaisen ketjun, jossa on punaisia sydämiä mustassa nauhassa. tuli ihan nätti. sellainen siro, kuten tatuoinnin tekijäkin sanoiMinkälainen ja mihin otit? =)
Mä mitään tuominnut ole. Miten sen edes saa ryppyseen nahkaan? Venyttämällä?Meidän mummo (70) juuri sanoi, että laittaa kyllä ennen kuolemaansa tatskan, koska sitä ei ole vielä kokenut Eli vaikka itse olet ahdasmielinen niin ei kannata tuomita muita.
no en mä siinä silti kyllä rentoutamaan päässy, vaikka ei sattunutkaan,:ashamed: Minusta tatuoitavana oleminen on sangen rentouttavaa...
4-5 tuntia kun nukkuu neulan alla tasaisen surinan tuuditettavana, on aika rento olo. Aina se kotiolot voittaa.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24689033:no en mä siinä silti kyllä rentoutamaan päässy, vaikka ei sattunutkaan,
Mä oon kade!4-5 tuntia kun nukkuu neulan alla tasaisen surinan tuuditettavana, on aika rento olo. Aina se kotiolot voittaa.
no jo raudan lujat hermot, kateeksi käy4-5 tuntia kun nukkuu neulan alla tasaisen surinan tuuditettavana, on aika rento olo. Aina se kotiolot voittaa.
Ei se hermoihin liity... tai, no, tavallaan. Jos ei satu eikö koko ajan kutita, onhan se rentouttavaa.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24689097:no jo raudan lujat hermot, kateeksi käy
mä kun en osaa laittaa tänne kuvaa. mutta kysyn alittaisko neiti kun tulee koulusta. noista murkuista kun ei aina tiedä millä tuulella ovatAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24689114:Ei tällaisia ketjuja ole luvallista tehdä ilman kuvaa. :kieh: :stick:
Jep, siihen surinaan on helppo nukahtaa4-5 tuntia kun nukkuu neulan alla tasaisen surinan tuuditettavana, on aika rento olo. Aina se kotiolot voittaa.
Jalkapöytään en ole laitattanut, mutta ei minulla ole sattunut mihinkään. Kyljessä kylä kutitti. Ja rintakehässä täristi, ei ole fylliä luiden päällä.No eihän se satukkaan kuin rintakehässä ja jalkapöydässä. Kylki on kuulemma aika veemäinen myös.
Niin sun mielestä. Ota huomioon, että ihmisillä on erilaisia kipukynnyksiä etkä voi sanoa kaikkien puolesta, että vain tiettyihin kohtiin sattuu.No eihän se satukkaan kuin rintakehässä ja jalkapöydässä. Kylki on kuulemma aika veemäinen myös.
Joo, ranteen sisäpuoli on kuulemma vittumainenAlkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;24689146:Kyllä mulla oli ranteen sisäpuolelle ihan kamalaa tuskaa! En tiiä johutko osaksi siitä että tein sen itse, oisko tuntunut vähemmän kun toinen ois tehnyt..SILTI, kamala paikka!!