no niin, nyt on tatska otettu ja ei henki lähtenyt

"vieras"
kyllästyykö tatuointeihin? itsestä tuntuis vähän samalta jos pitäis käyttää samaa vaatetta loppuelämänsä ja se vielä haalistuu kuten kledju ikään.
sit kun noi todennäköisyydellä menee pois muodista jossain vaiheessa, niin on leima nahassa mistä näkee vuosikerran

[QUOTE="vieras";24687735]kyllästyykö tatuointeihin? itsestä tuntuis vähän samalta jos pitäis käyttää samaa vaatetta loppuelämänsä ja se vielä haalistuu kuten kledju ikään.
sit kun noi todennäköisyydellä menee pois muodista jossain vaiheessa, niin on leima nahassa mistä näkee vuosikerran[/QUOTE]mä en ole muodin orja, mä teen mikä minusta hyvältä tuntuu, oli se muotia tai ei. ja kun tatujointia ottaa, kannatta miettiä millaisen ottaa, koska sitä kantaa sitten loppuikänsä, oli se haalistunut tai ei. samoin se on jonkun lävistyksen kanssa. sen voi ottaa pois, mutta jonkunlainen jälki siitä jää kuitenkin. ja onneksi se tatska on sellainen, tai ainakin tää mun on, että jos se alkaa tympimään, niin sitä voi täydentää, varmaan moneenkin kertaan.
sekin on hyvä, että noihin on ikäraja, tuolla missä kävin oli että alle 18 vuotiaalle ei tehdä, ja seitsemätoista vuotias saa huoltajan suostumuksella. koska nuori joutuu sitä kantamaan vuosi kymmeniä sitten halusi tai ei. itse jo liki 50 kun on, niin ei se maailmaa kaada, vaikka siihen vähän kyllästyisikin

Viimeksi muokattu:
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24689033:
no en mä siinä silti kyllä rentoutamaan päässy, vaikka ei sattunutkaan,:LOL:
4-5 tuntia kun nukkuu neulan alla tasaisen surinan tuuditettavana, on aika rento olo. :D Aina se kotiolot voittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;24689146:
Kyllä mulla oli ranteen sisäpuolelle ihan kamalaa tuskaa! En tiiä johutko osaksi siitä että tein sen itse, oisko tuntunut vähemmän kun toinen ois tehnyt..SILTI, kamala paikka!!
Joo, ranteen sisäpuoli on kuulemma vittumainen :)

Yhteistyössä