??
Anteeksi nyt tyhmä kysymys, mutta mies esitti toiveen tuollaisesta pitsasta, enkä minä millään keksi miten sen saisi toteutettua tuon lihan osalta..
Sanoit sen, mitä itsekin ajattelin.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24675641:Ne pitserioiden jauhelihasössöt näyttävät ja maistuvat ihan oksennukselle joten valistunut arvaukseni on että ensin tavallista jauhelihaa on syötetty koiralle ja sen jälkeen rakki on laitettu oksentamaan se.
näin se homma etenee.Pannussa sitä kokoajan lastalla möyssäät
Totta tuokin ja riippuu paljon siitä mitä lihaa siihen on käytetty.. Meillä käytetään jonkin verran hirven sydämestä jauhettua jauhelihaa ja sitä ei juurikaan tarvii edes sekotella enempiä kun se menee jo ihan hienoksi silpuksi.Eikö kukaan muu ole pannut merkille että eri jauhelihalaaduissakin on eroja miten helposti menevät pienemmäksi silpuksi? Omasta mielestäni ainakin sellaisen kaupan itse jauhaman/pakkaaman jauhelihan saa helpommin pieniksi kuin useimmat suojakaasuun pakatut jauhelihat. Kuvittelisin että se jauhetaan jo siinä vaiheessa hienommaksi. (Ja sitten paistaessa toimii niinkuin Timangi ehdotti.)
DAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24675641:Ne pitserioiden jauhelihasössöt näyttävät ja maistuvat ihan oksennukselle joten valistunut arvaukseni on että ensin tavallista jauhelihaa on syötetty koiralle ja sen jälkeen rakki on laitettu oksentamaan se.
Ruoveden pizzeriassa oli se kebabtanko. Samoin joskus olen kuullut Koskikeskuksen etelän hetelmäpaikasta sen leikkurin ininää (on muuten tosi korviaraastava ääni)Silloin kun mä olin pizzeriassa duunissa (kylläkin kauan sitten..12v takaperin) niin mä paistoin aamusin jauhelihan ja tein siihen tomaattikastikkeen ja maustoin ja jauhelihapizzaan tuli toi sekotus ja juusto. Ei erikseen pohjalle tomaattikastiketta. Tosin silloin kyllä leikkasin kebabinkin tangosta jossa se kypsyi pikkuhiljaa , nythän ei missään pyörivää kebabtankoa näykkään.. Taito sekin, jota ei enää tarvitse
toinen pizzatar täällä (Lol) kyllä tällä vuosituhannella vielä leikellään sitä mukaa kun kypsyy...Silloin kun mä olin pizzeriassa duunissa (kylläkin kauan sitten..12v takaperin) niin mä paistoin aamusin jauhelihan ja tein siihen tomaattikastikkeen ja maustoin ja jauhelihapizzaan tuli toi sekotus ja juusto. Ei erikseen pohjalle tomaattikastiketta. Tosin silloin kyllä leikkasin kebabinkin tangosta jossa se kypsyi pikkuhiljaa , nythän ei missään pyörivää kebabtankoa näykkään.. Taito sekin, jota ei enää tarvitse