On niin hieno haalari, että otin siitä teille kuvan!

"Vilukissa"
Todella jännän näköinen,kivan erilainen :). Tykkään kyllä...mutta meidän käyttäjillä kauhistelisin tuota valkoista pohjaa :ashamed: mutta eipä se tuo meille tulekaan ;)!

Huom harmaana
Ja sinäkö, daa, ostat itsellesi vaatteet välittämättä siitä, miltä ne näyttää? Eikö ole kiva löytää jotain, jossa sekä vaadittavat ominaisuudet ja ulkonäkö kohtaa?
What? Mitä tällä on tekemistä asian kanssa? Mitä ihmettä sekoilet...?
Kysehän oli nyt siitä että kommentoin kun todettiin että muulla ei ole väliä kun että lapsi pysyy lämpimänä.

nohs
Mäkin tykkäsin tosta ja voisin kuvitella, että meidän 4-vuotiaskin tykkäisi.

Enkä mä tajua tätä vikinää haalareiden hinnoista. Mitä se kenenkään napaa kaivelee, jos joku ostaa lapselleen vaikka 500 € maksavan haalarin? Tai se, että ostaa sen 35 € maksavan haalarin? Mitä sillä on väliä? Mä en ainakaan (eikä toivottavasti moni muukaan) ulkona tutkaile, minkä merkkisiä haalareita muiden lapsilla on, saati että tietäisin niitten hintoja. Ilman tätä ketjua en edes tietäisi, mitä tuo Quicksilverin haalari maksaa ja näin ollen olisin vaan ajatellut puistossa (jos siellä tuollainen vastaan tulisi), että onpa kivannäköinen haalari. Tämän jälkeen tulee varmaan mieleen tää ketju, jos kyseisen haalarin jostain bongaan. :D

[QUOTE="Vilukissa";24676035]Todella jännän näköinen,kivan erilainen :). Tykkään kyllä...mutta meidän käyttäjillä kauhistelisin tuota valkoista pohjaa :ashamed: mutta eipä se tuo meille tulekaan ;)![/QUOTE]

Vielä en ole sellaista vaatetta nähnyt, jossa lika ei näkyisi. Toivotaan, että pinta hylkii likaa, tai että sen saa kotiin tultua pyyhittyä pois. Niin oli viime talvena toisen haalarin kanssa. Jos näin ei ole, niin sitten ei ole.

Mäkin tykkäsin tosta ja voisin kuvitella, että meidän 4-vuotiaskin tykkäisi.

Enkä mä tajua tätä vikinää haalareiden hinnoista. Mitä se kenenkään napaa kaivelee, jos joku ostaa lapselleen vaikka 500 € maksavan haalarin? Tai se, että ostaa sen 35 € maksavan haalarin? Mitä sillä on väliä? Mä en ainakaan (eikä toivottavasti moni muukaan) ulkona tutkaile, minkä merkkisiä haalareita muiden lapsilla on, saati että tietäisin niitten hintoja. Ilman tätä ketjua en edes tietäisi, mitä tuo Quicksilverin haalari maksaa ja näin ollen olisin vaan ajatellut puistossa (jos siellä tuollainen vastaan tulisi), että onpa kivannäköinen haalari. Tämän jälkeen tulee varmaan mieleen tää ketju, jos kyseisen haalarin jostain bongaan. :D
On niitäkin jotka kyttää mitä kenenkin muksut pukee :whistle: mulla on yks kaveri sellanen, se aina kommentoi jos jonkun muksulla on reimatecci. Se sanoo sen aina sillee kateellisella äänensävyllä että kun tuokin ostaa vaan aina reimateccia eikä ikinä mitään halvempaa. Sellaista.

Huom harmaana
Lapsi pysyy lämpimänä ja näyttää äidin mielestä vielä kivalta. Mitä sinä sitten mitään ostoperiaatteita mietit enää? :D
Miksi sinä sotket tähän sen millä perusteella minä ostan itselleni tai lapselleni vaatteita, sitä en ymmärrä yhtään. Sillä kun ei ole tämän haalarin tai sinun kanssasi yhtään mitään tekemistä. En minä mieti kenenkään muun ostoperusteita kuin omiani.

Miksi sinä sotket tähän sen millä perusteella minä ostan itselleni tai lapselleni vaatteita, sitä en ymmärrä yhtään. Sillä kun ei ole tämän haalarin tai sinun kanssasi yhtään mitään tekemistä. En minä mieti kenenkään muun ostoperusteita kuin omiani.
Luulenpa että tässä tilanteessa on haalarin ostoperusteena ollut kyllä muu kuin pelkästään se, että haalari pitää lapsen lämpimänä. Sen verran hinnakas tuote on kyseessä että halvempikin ajaisi asian.
:stick:

"Vilukissa"
Vielä en ole sellaista vaatetta nähnyt, jossa lika ei näkyisi. Toivotaan, että pinta hylkii likaa, tai että sen saa kotiin tultua pyyhittyä pois. Niin oli viime talvena toisen haalarin kanssa. Jos näin ei ole, niin sitten ei ole.
Heii...mites...yht'äkkiä pamahti mieleen, että eikös - vai onkos - vaatteillekin ole olemassa joku suihkutettava suoja- aine, joka hylkis likaa?? Vai menenkö ihan metsään??..kun noille sohville nyt ainaskin on :D...Vaaleaan pukuunhan se suihke olisi kuin..kuin..no olisi!!:)

Luulenpa että tässä tilanteessa on haalarin ostoperusteena ollut kyllä muu kuin pelkästään se, että haalari pitää lapsen lämpimänä. Sen verran hinnakas tuote on kyseessä että halvempikin ajaisi asian.
Niin mutta löytyykö tuota kuosia halvempana jostain? Kerro ihmeessä ap:lle jos tiedät mistä saa. JOs ap haluaa justiin tuota kuosia ja hällä on varaa maksaa niin en näe mitään syytä tyytyä halvempaan.

"hiu"
On niitäkin jotka kyttää mitä kenenkin muksut pukee :whistle: mulla on yks kaveri sellanen, se aina kommentoi jos jonkun muksulla on reimatecci. Se sanoo sen aina sillee kateellisella äänensävyllä että kun tuokin ostaa vaan aina reimateccia eikä ikinä mitään halvempaa. Sellaista.
Oikeesti?? Herranjestas sentään, mä luulin ihan aidosti että tää haalarifriikkeys on vaan palstalaisten juttu, mutta ihan IRL? :O

[QUOTE="Mila";24676360]Itse en pidä.. Liian kirjava, näyttää käytetyltä kirppis haalarilta :D[/QUOTE]

Mikä merkki on kirppis-haalari? Minä olen nähnyt kirppiksellä vaikka mitä merkkejä. Olen etsinytkin sieltä yhtä tiettyä viime vuoden haalaria pojalle, mutta ei löydy, ei :kieh:

"Jenis"
Mää oon niiiiiiiin pihalla. Mun lapset kulkee milloin missäkin, välillä kirppis-, välillä ihan ostokamoissa, enkä mä juuri koskaan katso miltä ne näyttää. Sen katson, että kamppeet on lämpimät ja sopivan kokoiset, ja että välikausikamppeet ei päästä vettä läpi. Oon aatellu, että kun osaavat itse sanoa mitä haluavat, saavat päättää mitä pukevat, ja siihen asti mitävälii. Vähänkö meitä varmaan tuijotetaan tuolla liikenteessä :-O

• Tykkää
Reactions: kojootti

Yhteistyössä