Relaatio 28!

"eva"
[QUOTE="tinde";24674466]finnair ja halpalentoyhtiön väli puuttuu ( joku helppo varmaan kun kukaan ei ole sitä kysynyt ,-)

vilja 6+7 ja 12 ( sama juttu)

juha föhr 12, miksi siihen ei sovi metorologit eikä sääennustajat[/QUOTE]

halpislentoyhtiön ja finnair "lennä halvasti" yhtiö enkuksi

vilja 6+7 "suomalainen viljakeskus ja samalla kotisivu
vilja 12 -missä viljaa säilytetään maalla esim?

juha föhr : samankaltaista sanaa etsitään,semmosta tavallista nimeä tälle ihmisen ammatille ja mitä hän ennustaa

"eva"
Alkuperäinen kirjoittaja pelikö ?;24674532:
mutta autopeli alas 11 (väliviivallinen)
ai tuo, onko sinulla siinä alemmassa ruudussa vastakappele?

jos on niin laita kummatkin vastasanat googleen ja sieltä pitäisi ensimmäisten tulosten perusteella tulla osviittaa antava sana joka ainakin minun piti laittaa yksikköön "mikä tämän ihmisen ammatti on"

smii
mä oon niin tipahtanu kun ei ole kerenny käyä tekemässä..
Kahlasin vihjeet läpi ja siis mä en tajua tota maanviljelijä & tuottaja 13. Ei vaan mene jalkeluun, vaikka oon kokeillu kaikkia vihjeitä..
Sitte mikko ruudussa mulle tuntuu olevan ylivoimainen sana tuo, joka tulee stora ensosta, metsäteoll ja paperista. En saa sanaa oikeaan muotoon.
Samassa ruudussa linnuista alaspäin 5+6+6 ja 6+7 ei aukene mulle.

"eva"
mä oon niin tipahtanu kun ei ole kerenny käyä tekemässä..
Kahlasin vihjeet läpi ja siis mä en tajua tota maanviljelijä & tuottaja 13. Ei vaan mene jalkeluun, vaikka oon kokeillu kaikkia vihjeitä..
Sitte mikko ruudussa mulle tuntuu olevan ylivoimainen sana tuo, joka tulee stora ensosta, metsäteoll ja paperista. En saa sanaa oikeaan muotoon.
Samassa ruudussa linnuista alaspäin 5+6+6 ja 6+7 ei aukene mulle.

ja en ole edelleenkään hiffannut katurallipeliä (kännykkäpeliin jatkoa siis)..
Tämä maanviljelijä 13 kokeili kyllä munkin hermoja joten helpotan sitä näin kopsaamalla googlesta pikkupätkän:
"Yrityksen hyödykkeestään tai palvelustaan saama hinta. Määritelmää käyttävät tilastot."

mikko ruudun paperi-metsäteollisuus,"tuotantolaitos" stora-enso mikä yhtiö tämä on ,huomaa jo pieni vinkki kirjottamassani tekstissä.

linnut 5+6+6 = Lintujen 1 piisi.
sanoina mm:
"Miksi enää ei tehdä kahvikuppeja
jotka eivät tärisisi kädessä
Miksi enää ei ole portaita
jotka eivät hengästytä"

linnut 6+7 myöskin 1 lintujen kappale joka liittyy veteen

sanoina mm:
"Viulu on tehty soittajan käteen
Mäkihypyt vain hyppyrimäkeen
Lannan osa on olla pellolla
Metro hengittää kellolla

refrain:
Kaikella on aikansa
Kaikella on paikkansa"

katuralli - käännä englanniksi "yksikössä" ja huomaa että tämä peli on kolmiulotteinen (helpotan tän verran koska tämä oli vaikea löytää)
sitten googleta ks sanoilla ja tuon pitäisi löytyä.

smii
[QUOTE="eva";24674959]Tämä maanviljelijä 13 kokeili kyllä munkin hermoja joten helpotan sitä näin kopsaamalla googlesta pikkupätkän:
"Yrityksen hyödykkeestään tai palvelustaan saama hinta. Määritelmää käyttävät tilastot."

mikko ruudun paperi-metsäteollisuus,"tuotantolaitos" stora-enso mikä yhtiö tämä on ,huomaa jo pieni vinkki kirjottamassani tekstissä.

linnut 5+6+6 = Lintujen 1 piisi.
sanoina mm:
"Miksi enää ei tehdä kahvikuppeja
jotka eivät tärisisi kädessä
Miksi enää ei ole portaita
jotka eivät hengästytä"

linnut 6+7 myöskin 1 lintujen kappale joka liittyy veteen

sanoina mm:
"Viulu on tehty soittajan käteen
Mäkihypyt vain hyppyrimäkeen
Lannan osa on olla pellolla
Metro hengittää kellolla

refrain:
Kaikella on aikansa
Kaikella on paikkansa"

katuralli - käännä englanniksi "yksikössä" ja huomaa että tämä peli on kolmiulotteinen (helpotan tän verran koska tämä oli vaikea löytää)
sitten googleta ks sanoilla ja tuon pitäisi löytyä.[/QUOTE]

oli tosi paljon apua!! :)

nyt koitan keksiä noi, mitkä ei ihan suoraan auennu.

"Leena"
Tuo Leena on joku uusi ratkoja tai sitten on ihan eri nimellä ennen ratkonut tai on seurannut muiden vinkkejä, mutta ei itse ole kirjoittanut

Ärsyttävä tyyppi kuitenkin, pysyisi poissa.... todellakaan kaikki eivät tökkää SAMAAN kohtaan !
Kovat on teidän analyysit ainakin :D Ette vissiin lukeneet yhtään mitä kirjoitin. Kuten aiemmin sanoin, tämä oli toinen relaatio jonka olen tehnyt (tosin en ymmärrä miten se liittyy tähän asiaan mitenkään? :D )

Enkä ole sanonut että kaikki tökkäisivät samaan kohtaan, mutta kritisoin sitä että miksi kysellään viisikymmentä kertaa _samaa_ sanaa kun siihen jo on annettu vihjeitä. Ja että miksi kitistään jos ei viidessä minuutissa saa vihjeitä siihen sanaan mitä itse miettii, että eikö ratkojilla ole kärsivällisyyttä? Pitääkö kaikki saada heti nyt?

Luetteko te oikeasti mitä täällä kirjoitetaan? Sisälukutaito on hyödyllinen taito elämässä, samoin kuin se että ei suhtaudu kaikkeen itseä häiritsevään asenteella "haista vttu lähe menee, sua ei kaivata tänne" ;)

en vaan tajua
[QUOTE="eva";24674553]halpislentoyhtiön ja finnair "lennä halvasti" yhtiö enkuksi

vilja 6+7 "suomalainen viljakeskus ja samalla kotisivu
vilja 12 -missä viljaa säilytetään maalla esim?

juha föhr : samankaltaista sanaa etsitään,semmosta tavallista nimeä tälle ihmisen ammatille ja mitä hän ennustaa[/QUOTE]

tuo finnairjuttu ei aukea !!!!!!!!!!!!!!!!! oon kokeillut kaikki mahdolliset halpalehtoyhtiöt sata kertaa. Saa sanoa suoraan !

murrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[QUOTE="eva";24674568]ai tuo, onko sinulla siinä alemmassa ruudussa vastakappele?

jos on niin laita kummatkin vastasanat googleen ja sieltä pitäisi ensimmäisten tulosten perusteella tulla osviittaa antava sana joka ainakin minun piti laittaa yksikköön "mikä tämän ihmisen ammatti on"[/QUOTE]

paskat...rata-autoilija, rata-auto, rata-ajaja, formula-ajaja

mikään ei voi

"jepjep"
[QUOTE="jepjep";24675497]Siinä on 5+5 kirjainta, joten miten se voisi olla rata-auto?[/QUOTE]

täytyy myöntää, että en KOSKAAN ole laskenut niitä pisteitä, jotta tietäisi, että siinä on juuri 5+5 kirjainta... yhteensä 11 ja välissä - mutta onko se varmasti 5+5, miksei 4+6

"tinde"
vielä muutama:

juomalaulu 6+7
victor ja tammy 5+7 ja siitä 7
wellington ja komedia väliset 2 ruutua
lentoyhtiön keltainen ruutu
ja
madeline stowe 7+7+5 (tätäkän kukaan ei ole kysynyt, joku helppo ?)

"eva"
[QUOTE="tinde";24675685]vielä muutama:

juomalaulu 6+7
victor ja tammy 5+7 ja siitä 7
wellington ja komedia väliset 2 ruutua
lentoyhtiön keltainen ruutu
ja
madeline stowe 7+7+5 (tätäkän kukaan ei ole kysynyt, joku helppo ?)[/QUOTE]

juomalaulu olikin kinkkinen enkä tiedä miten muuten vinkata tätä paljastamatta liikaa : Häneltä on ilmestynyt kaksi albumia ***** ***** -kokoonpanon kanssa. Nykyisin hän toimii satunnaisesti Jytäjemmarit -yhtyeen laulusolistina."

victor ja Tammy löysin itse siten että ratkaisin tuon 7 ensin,tulee aika helposti edellisestä sanasta ja sitten 2 vastasanan kanssa englanninkielisestä wikistä poimin tuon 5+7

Wellingtonin löysin siten että ratkaisin tuon 10 sanan joka tulee komedian alle (googleen komedia ja katso tärppejä sekä kokeile kirjaimia niin 10 sana ratkeaa) ja sitten 10 sanan ja wellingtonin kanssa etsin ja sain tämän wellingtonin ylle tulevan.

lentoyhtiön keltanen ratkeaa toistakautta helpommin eli känny sanasta 11 (vasen yläviistoon) mikä tarvitaan että kännyliittymä toimii?

keltainen sana on poliisin tai palomiesten "heila", naisen nimi sekä eräs yhteysmalli ,vicky rostistakin sen voi johdatella.

Stowe.. eräs toinen Stowe niminen nainen, itse sain tämän yläkautta helpommin ratkaistua..

"tinde"
[QUOTE="eva";24675910]juomalaulu olikin kinkkinen enkä tiedä miten muuten vinkata tätä paljastamatta liikaa : Häneltä on ilmestynyt kaksi albumia ***** ***** -kokoonpanon kanssa. Nykyisin hän toimii satunnaisesti Jytäjemmarit -yhtyeen laulusolistina."

victor ja Tammy löysin itse siten että ratkaisin tuon 7 ensin,tulee aika helposti edellisestä sanasta ja sitten 2 vastasanan kanssa englanninkielisestä wikistä poimin tuon 5+7

Wellingtonin löysin siten että ratkaisin tuon 10 sanan joka tulee komedian alle (googleen komedia ja katso tärppejä sekä kokeile kirjaimia niin 10 sana ratkeaa) ja sitten 10 sanan ja wellingtonin kanssa etsin ja sain tämän wellingtonin ylle tulevan.

lentoyhtiön keltanen ratkeaa toistakautta helpommin eli känny sanasta 11 (vasen yläviistoon) mikä tarvitaan että kännyliittymä toimii?

keltainen sana on poliisin tai palomiesten "heila", naisen nimi sekä eräs yhteysmalli ,vicky rostistakin sen voi johdatella.

Stowe.. eräs toinen Stowe niminen nainen, itse sain tämän yläkautta helpommin ratkaistua..[/QUOTE]

kaikki muut Ok,paitsi tuo lentoyhtiön keltainen. Miten kännyliittymästä voi johtaa Finnairin, valtionyhtiön, soul kitchenen ja suomen viljavan nyhdistävä sana ???

"jepjep"
[QUOTE="jepjep";24675542]täytyy myöntää, että en KOSKAAN ole laskenut niitä pisteitä, jotta tietäisi, että siinä on juuri 5+5 kirjainta... yhteensä 11 ja välissä - mutta onko se varmasti 5+5, miksei 4+6[/QUOTE]

No mut niin se vaan on. Niiden pisteiden määrä kertoo kirjaimien määrän.

"Leena"
[QUOTE="tinde";24675974]kaikki muut Ok,paitsi tuo lentoyhtiön keltainen. Miten kännyliittymästä voi johtaa Finnairin, valtionyhtiön, soul kitchenen ja suomen viljavan nyhdistävä sana ???[/QUOTE]

Katsoppa mikä on Finnairin ja Suomen viljavan perässä, millaisia firmoja ne on? ;)

rockmam
[QUOTE="eva";24675958]komedia 10 annoinkin ylemmässä viestissä jo vinkin
jouko karvinen ja yale.. missä yale sijaitsee?[/QUOTE]

huono ;-) siis tuo yale juttu, eipä olisi koskaan tullut mieleen. Miten se Joukoon liittyy ??

Mutta tuo komedia ei aukea noilla vihjeillä...

"eva"
[QUOTE="tinde";24675974]kaikki muut Ok,paitsi tuo lentoyhtiön keltainen. Miten kännyliittymästä voi johtaa Finnairin, valtionyhtiön, soul kitchenen ja suomen viljavan nyhdistävä sana ???[/QUOTE]

Mitä nuo kaikki 4 ovat,ei kauppoja,ei tehtaita.. mutta niille kaikille on yhteistä että ne kaikki ovat (yksikössä sana) :eek:.........ö (lukase vaikka tuo suomen viljavan wikiä,muistaakseni sielläkin tuo haettu keltainen sana mainittiin,jos en väärin muista)

rockmam
[QUOTE="eva";24676088]hmmm helpotetaas tuota komedia 10 hieman lisää:

"Ralli-Olga on riemukasta haitariskiffleä soittava *********. Esitys pohjaa improvisaatiotetteriin, draamaan ja pitsihörhelöihin."[/QUOTE]

vihdoin valmis ja voin keskittyä taas töihin...
tuota en olis löytänyt koskaan

Yhteistyössä