"Leena"
pitkä sana 6 - hit... enkku wikin täsmennyssivulta löytyy
Mä en tajua, mitä ihmettä? :/
Mä en tajua, mitä ihmettä? :/
Melkein olis ollut ihme, jos sen tajuais. Sekin on yhdyssana, yläpuolella on alkuosa, loppuosa täytyy maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;24663503:se maan... 13 on edellen hukas :ashamed: ihan nolottaa ku ei tajua vinkkejä
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;24663403:toi on lyhenne, naisen nimi (palomiehen ja poliisin elämän suurin rakkaus )
maksu? lasku? häh?Melkein olis ollut ihme, jos sen tajuais. Sekin on yhdyssana, yläpuolella on alkuosa, loppuosa täytyy maksaa.
Se maa saa siitä tietyn summan, jolloin se on...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;24663602:maksu? lasku? häh?
No täällähän ne virheet on kerrottu, joten aika turhaa niistä täällä valitella, eiköhän ne ole jo kaikille tätä ketjua seuranneille selvinneetArvaas kuinka rasittavaa laatijan on miettiä ihan samaa asiaa ja harmitella kuinka relaatiosta tuli ilman omaa syytä paljon hankalampi kuin oli tarkoitus.
Hauska jos on miellyttänytMutta jottei unohdu, kiitoset laatijalle! Hyvä relaatio
oon tyhmä, myönnän... ei aukee...Se maa saa siitä tietyn summan, jolloin se on...
minne ruutuun ja mihin sanaan tää on vihje?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;24663782:oon tyhmä, myönnän... ei aukee...
agricolan maan... 13minne ruutuun ja mihin sanaan tää on vihje?
vaimo.toi puolue-ruutu, onko jollain UK 5?
nii just. eipä tullut mieleenkään.. Kiitos!vaimo.
Osto*****, myynti***** , auttaako tämä?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;24663782:oon tyhmä, myönnän... ei aukee...
kalatauti 8 on SalmoniformesSain auki laivasta lähtevän kasin. Se on esim. verkoilla tehtävää hommaa, nyt en kuitenkaan keksi jatkoja vasempaan 9 ja ylös 6+4. Eikä kalatautikaan selviä, vaikka siinä on jo lisävihjekin. Apuja?!
En löytänyt tuolta wikistä, sokeako?kalatauti 8 on Salmoniformes