Tervetuloa sitten keskiviikkona!saanko tulla teille riisipuuro ja mansikkasoppa päivänä
:wave:Oikeastiko jotkut pohtivat tosissaan viikon ruokalistoja? :O
On vähän pakko joskus, jos tietää ettei pääse vähään aikaan kauppaan. Mä kävin just ostamassa koko viikoksi päivällistarpeet, tai siis perjantaihin saakka. Näillä on pärjättävä ja siksi tiedossa näin tarkka listaOikeastiko jotkut pohtivat tosissaan viikon ruokalistoja? :O
mä teen aina kerralla viikon ruokalistan valmiiksi- helpottaa huomattavastii arkea, kun ei tarvii jokapäivä miettiä mitä sit syötäisiin? ja välillä teen jopa 2 viikon listan valmiiksi :OOikeastiko jotkut pohtivat tosissaan viikon ruokalistoja? :O
Minä en voi tietää, mitä haluan huomenna syödä tai mikä on ylihuomenna tarjouksessa. Enkä haluakaan tietää... yllätän itsenikin ruoka-aikana.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24662125:mä teen aina kerralla viikon ruokalistan valmiiksi- helpottaa huomattavastii arkea, kun ei tarvii jokapäivä miettiä mitä sit syötäisiin? ja välillä teen jopa 2 viikon listan valmiiksi :O
voihan siitä poiketa kun olen ostanu tarvikkeet, voin yht`äkkiä päättääkkin tehdä niistä jotain ihan eri ruokaaMinä en voi tietää, mitä haluan huomenna syödä tai mikä on ylihuomenna tarjouksessa. Enkä haluakaan tietää... yllätän itsenikin ruoka-aikana.
*pudistelee päätään järkyttyneenä pelkästä ajatuksesta kahden viikon ruokalistasta - saako siitä edes poiketa? Koskaan?*
Eli ihan turha juttu koko lista.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24662342:voihan siitä poiketa kun olen ostanu tarvikkeet, voin yht`äkkiä päättääkkin tehdä niistä jotain ihan eri ruokaa