Mitä ruokaa teillä laitetaan tällä viikolla?

• Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
tänään on vielä viikonlopulta jääneitä itse tehtyjä jauhelihapihvejä ja varmaan ranuja niiden kanssa ja salaattia. Huomenna perunoita ja tollasta jotain lihasuikaleista kastiketta ja sit loppuviikosta jauhelihakeittoa, perjantaina jos poika ja mies parantuneet vien miehen ravintolaan syömään :)

"Piika-äiti"
Ja loppuviikolla on varmaan punajuurikeittoa, uunikasviksia ja -makkaroita, riisipuuroa ja mansikkasoppaa ja varmaan vielä joku suppilovahverokeitto. Myös hirvensälilykelihakeittoa lapset pyysivät.

[QUOTE="Piika-äiti";24661843]Ja loppuviikolla on varmaan punajuurikeittoa, uunikasviksia ja -makkaroita, riisipuuroa ja mansikkasoppaa ja varmaan vielä joku suppilovahverokeitto. Myös hirvensälilykelihakeittoa lapset pyysivät.[/QUOTE]

saanko tulla teille riisipuuro ja mansikkasoppa päivänä :D :p

"vieras"
Meillä syödään tänään kaalimakaroonipataa, sitten kasvissosekeittoa, kanakasviswokkia ja nuudelia, borssikeittoa(nakkiversiona), uunipuuroa ja mustikkasoppaa ja viikonloppuna sitten jotain tosi nopeaa ja helppoa, kun on pihansiivoustalkoot tulossa..

"mökö"
Aijemman ketjun innoittamana tänään jauhelihasoppaa
Ti samaa soppaa
Ke jotain pastaa (en ole vielä katsonut pakkaseen että mitä)
To kalapuikkoja ja uunikasviksia, ehkä myös ranskalaisia
Pe lisää kalaa, jos velipoikaa lykästää merellä...(jos ei niin pitsaa varmaan)
La kaalilaatikkoa tms
Su jauhelihamureketta tai kinkkukiusausta

"mie"
Tänään kanapihvejä ja riisiä, kermakastike
Huomenna Broileripestolasagne
Keskiviikkona jauhelihakeitto
Torstaina Lihapullat, muusi, vihanneksia
Perjantaina firman bileet eli rajaton määrä äidillä herkkuja, muu perhe varmaan syö ranskalaisia
Viikonloppuna vois hakee pizzaa

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24662125:
mä teen aina kerralla viikon ruokalistan valmiiksi- helpottaa huomattavastii arkea, kun ei tarvii jokapäivä miettiä mitä sit syötäisiin? :D ja välillä teen jopa 2 viikon listan valmiiksi :O
Minä en voi tietää, mitä haluan huomenna syödä tai mikä on ylihuomenna tarjouksessa. Enkä haluakaan tietää... yllätän itsenikin ruoka-aikana.

*pudistelee päätään järkyttyneenä pelkästä ajatuksesta kahden viikon ruokalistasta - saako siitä edes poiketa? Koskaan?*

Minä en voi tietää, mitä haluan huomenna syödä tai mikä on ylihuomenna tarjouksessa. Enkä haluakaan tietää... yllätän itsenikin ruoka-aikana.

*pudistelee päätään järkyttyneenä pelkästä ajatuksesta kahden viikon ruokalistasta - saako siitä edes poiketa? Koskaan?*
voihan siitä poiketa :D kun olen ostanu tarvikkeet, voin yht`äkkiä päättääkkin tehdä niistä jotain ihan eri ruokaa :D

Tänään oli nuudeleita ja broiler-sienikastiketta & porkkanaraastetta ja kurkkukuutioita

Huomenna sitten tonnikala-makaronilaatikkoa ja fetasalaattia

Keskiviikkona edellisen päivän ruokaa kasvislisäkkeellä höystettynä

Torstaina sitten riisipuuro ja mehukeitto + sämpylät

Loppuviikkoa en ole vielä miettinyt.

Yhteistyössä