??
"vieras" 18.09.2011 #2 Kaunis, vihreä ja mainettaan paljon rauhallisempi. Aika hyvät kulkuyhteydet (juna-asemakin lähellä).
.... 18.09.2011 #3 Epätoivoinen lähiö :x Ehkä siellä on kivojakin taloja ja alueita mutta se "keskusta" on kyllä epätoivoisten ihmisten paikka.
Epätoivoinen lähiö :x Ehkä siellä on kivojakin taloja ja alueita mutta se "keskusta" on kyllä epätoivoisten ihmisten paikka.
ihme mies 19.09.2011 #6 Yöaikaan siellä on hyvät mahdollisuudet saada yllätysseksiä tummahipiäisiltä herrasmiehiltä.
"vieras" 19.09.2011 #7 Alkuperäinen kirjoittaja ihme mies: Näytä alkuperäinen viesti Yöaikaan siellä on hyvät mahdollisuudet saada yllätysseksiä tummahipiäisiltä herrasmiehiltä. Click to expand... Onko omakohtaista kokemusta, itse en ole moista havainnut kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja ihme mies: Näytä alkuperäinen viesti Yöaikaan siellä on hyvät mahdollisuudet saada yllätysseksiä tummahipiäisiltä herrasmiehiltä. Click to expand... Onko omakohtaista kokemusta, itse en ole moista havainnut kyllä
"vieras" 19.09.2011 #8 [QUOTE="vieras";24659862]Onko omakohtaista kokemusta, itse en ole moista havainnut kyllä [/QUOTE] Kerta se on ensimmäinenkin kun musta muna työntyy sun anaaliin pyytämättä ja yllättäen.
[QUOTE="vieras";24659862]Onko omakohtaista kokemusta, itse en ole moista havainnut kyllä [/QUOTE] Kerta se on ensimmäinenkin kun musta muna työntyy sun anaaliin pyytämättä ja yllättäen.