Mun pitäisi keksiä miehelle joku kiva synttärilahja...

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun mielestä on käsittämätöntä miten julmaa nettikiusaaminen voi olla.

Ja kamalaa edes ajatella että tuollaisilla ihmisillä on jälkikasvua. Sen tietää millaisia koulukiusaajia tuollaisten hirviöiden lapsista tulee :(

[QUOTE="vieras";24648797]Eniten minä sinua säälin:
huomiohakuinen ruma akka, jolla on kinttu kipeä ja eläkeikään pitkä matka sekä oppilaansa ovat totaalisen vittuuntuneet häneen.
Eipä ollut hyvä ammatti Riepulle. Seminologikin olis ollut parempi.[/QUOTE]

Mitä, onko Riepu opettaja tms? :O

Mikä se lahja on? Riepun ketjuissa on aina sama teema. Kysellään, ei olla tyytyväisiä vastauksiin ja loppujen lopuksi mitään ei selviä. Ole nainen ja kerro mitä aiot lahjaksi antaa. Kiitos.

Mulla oli tapana hermoilla AINA miehen lahjoja... Lopetin sen ja nykyään kysyn mitä haluaa, saa aina haluamansa eikä tarvii "pettyä", ja vielä lisäx ostan jonkun yllätyksen...

Juoko miehesi teetä/kahvia/kaakaota? Voisit ostaa jotain erikoisempaa teetä/kahvia tai vaihtoehtoisesti amerikkalaistyylistä suklaakastiketta, josta voi laittaa kaakaota. Sen lisäksi sitten vielä miehesi lempiherkkuja mukaan. Nämä kauniiseen pakettiin kylpytakin kanssa. :)

Tuohon keittiössä puuhaamiseen vaikuttaa muuten aika paljon myös keittiön malli yms. Mun keittiössä uuni sattuu olemaan ihan astianpesualtaan vieressä, joten sen keitinveden saisin yhdenkin jalan varassa kaadettua pois. Aikaisemman asuntoni keittiössä tilanne oli toinen, ja siellä se olisi ollut mahdottomuus yhdellä jalalla.

Kannattaisi kommentoijien muistaa myös, että keittiöitäkin on hyvin erilaisia. Toisissa tila on hyvinkin rajattu, jolloin kaikki on lähellä ja siten yhden jalan varassa toimiminen helpompaa kuin isommissa ja laajalle levittäytyvissä keittiöissä.

Eiköhän jokainen aikuinen itse tiedä, milloin kykenee ruokaa laittamaan ja milloin ei. :)

no just. nyt mulla on vähän paha mieli, kun tavallaan mun ehdotuksesta ( järkkää isot bileet.. ) lähti tällanen paskaketju vyörymään : /
anteeksi, ei ollut tarkoitus !

ehkä se kylpytakki on hyvä ja siihen päälle ihanan romanttinen kahdenkeskinen kainalossaoloilta on oikein hyvä :)

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
VOI NIITÄ RAUKKOJA YKSINHUOLTAJIEN LAPSIA JOIDEN VANHEMMALLA ON KEPIT, MITEN NE LAPSRAUKAT SAA EES RUOKAA KUN EI VANHEMPI PYSTY SITÄ KEPPEINEEN PÄIVINEEN LAITTAMAAN :O

Tietäisitpä mitä kaikkea minä oon yksinhuoltajana tehnyt kipeänä ja liikuntakyvyttömänä...
On oltu päivä pienen vauvan kanssa käsi murtuneena, jalka leikattuna hoitanut kaksi lasta vaikken kävelemään päässyt mitenkään

VOI NIITÄ RAUKKOJA YKSINHUOLTAJIEN LAPSIA JOIDEN VANHEMMALLA ON KEPIT, MITEN NE LAPSRAUKAT SAA EES RUOKAA KUN EI VANHEMPI PYSTY SITÄ KEPPEINEEN PÄIVINEEN LAITTAMAAN :O

Tietäisitpä mitä kaikkea minä oon yksinhuoltajana tehnyt kipeänä ja liikuntakyvyttömänä...
On oltu päivä pienen vauvan kanssa käsi murtuneena, jalka leikattuna hoitanut kaksi lasta vaikken kävelemään päässyt mitenkään

oi sinä yli-ihminen, oletko tullut koskaan ajatelleeksi että tilanteet on erilaisia.

Minä, useaan kertaan leikattu, en siivoa enkä laita ruokaa kun olen toipilas. Syy siihen että mies hoitaa ne, en ole koskaan pyytänyt mutta hän on sellainen että huolehtii minusta. Hän ennemmin kieltää jos tarjoan apua.
Mun tilanne on se, että mulla on ihana mies joka huolehtii perheestään. Sillon mun ei tarvitse riskeerata mitään touhottamalla itse.

Jos on toinen joka huolehtii, niin potilaan kannattaa keskittyä omaan toipumiseensa ilman riskejä. Ja siinä ei ole mitään väärää.

Toisten on vaan niin hemmetin helppo aina tuomita tietämättä kyseisestä asiasta lopulta kuitenkaan yhtään mitään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä