Hejjj böönat, onks tääl ketään kuka tietäis vankilajutuista...

"vieras"
kuule nyt olet oikeassa paikassa, täällä löytyy asiantuntijaa jokalähtöön! jos täällä ei tiedetä niin sitten ei missään! täällä tiedetään kaikista ja kaikesta ihan kaikki 100 prosentin varmuudella.

[QUOTE="vieras";24644579]kuule nyt olet oikeassa paikassa, täällä löytyy asiantuntijaa jokalähtöön! jos täällä ei tiedetä niin sitten ei missään! täällä tiedetään kaikista ja kaikesta ihan kaikki 100 prosentin varmuudella.[/QUOTE]

:D silläpä...

Tietoa vailla
Kuinka monta yleensä voi mennä tapaamaan? Varmaan riippuu tapauksesta ja vankilasta. Tuntuu aika paljolta, että niin monta voi mennä tapaamaan tai tietty riippuu tilanteesta?

Mites on yleensä?

"torsti"
Onko sulla jotkut kolmoistreffit? Awww... On varmasti söpöisiä miehiä ja niin täydellisiä kun istuvat linnassa. :) Vai oletko romani, joka menossa sukulaisille kylään? :)

Oho???
Mä oon aina menny siskoa tapaamaan ihan vaan kävelemällä sinne suoraan. Joku lappu pitää täyttää, mutta koskaan en oo etukäteen mitään ilmottanu, eikä sisko koskaan oo tienny millon meen.

Onko tää joku uus juttu? Se on taas istumassa, enkö siis pääsekään enää yllättäen käymään?

urpo
Mä oon aina menny siskoa tapaamaan ihan vaan kävelemällä sinne suoraan. Joku lappu pitää täyttää, mutta koskaan en oo etukäteen mitään ilmottanu, eikä sisko koskaan oo tienny millon meen.

Onko tää joku uus juttu? Se on taas istumassa, enkö siis pääsekään enää yllättäen käymään?
No, se riippuu vankilasta, ei niissä kaikissa oo samat käytännöt.

Nannaihana harmaana
[QUOTE="torsti";24645163]Onko sulla jotkut kolmoistreffit? Awww... On varmasti söpöisiä miehiä ja niin täydellisiä kun istuvat linnassa. :) Vai oletko romani, joka menossa sukulaisille kylään? :)[/QUOTE]

joo treffitpä hyvinki :D no ei vais, ystävää meen moikkaamaan <3 onhan siä ihan söpöjä vartijoitakin, viimeks se yks sen tapaamishuoneen vartijoista veti silmäpeliä mun kans koko ajan :D

just...
joo treffitpä hyvinki :D no ei vais, ystävää meen moikkaamaan <3 onhan siä ihan söpöjä vartijoitakin, viimeks se yks sen tapaamishuoneen vartijoista veti silmäpeliä mun kans koko ajan :D
Varmaan yritti kattoa ootko vetänyt jotain tai yritätkö jotain vilppiä.. Vartijat ei ole koskaan edes ystävällisiä tapaajille (saati sitten vielä enemmän) koska tapaajathan on myös kakkosluokan kansalaisia ihan vaan siks kun tuntevat jonkun vankilassa olevan.

jaahas
Varmaan yritti kattoa ootko vetänyt jotain tai yritätkö jotain vilppiä.. Vartijat ei ole koskaan edes ystävällisiä tapaajille (saati sitten vielä enemmän) koska tapaajathan on myös kakkosluokan kansalaisia ihan vaan siks kun tuntevat jonkun vankilassa olevan.
No, ehkä puolet vartijoista on tollasia, loput puolet sitten diilaa kamaa linnassa ja nussii vankeja.

Nannaihana harmaana

la ja su on 3 tapaamisaikaa. keskiviikkona pitää anoo lupaa jo vangin siis. torstaina saatiin tietää mikä aika saatii

Yhteistyössä