A
Ahdistunut
Vieras
Mä en enää kohta jaksa. veljen entinen tyttöystävä ei jätä minua rauhaan, tai oikeastaan ketään meistä. Olen kauniisti ja rumasti kehoittanut olemaan ottamatta yhteyttä. Uhkauksia on tullut kiertoteitä. haukkunut julkisesti facessa (tallennettu inbox:iin, mutta poistanut kommenttinsa seinältä), laittaa lasta koskevista huoltajuus/tapaamis "ongelmisTAAN" (tekee omia säännöksiään vaikka yhteishuoltajuus jne.) viestiä käytännössä koko meidän suvulle ja mustamaalaa meitä.
osa viesteistä on tallessa, häirikkö-puhelut ei.. ei ole soittanut sen jälkeen kun hankimme nauhurin.
MITÄ MÄ VOIN TEHDÄ?!?
Tää ahdistaa ihan hirveästi.. sillä on ihan omituisia harhoja tai jotain ollut (tai sit vaan on niin kiero valehtelija) koskien suhdettaan veljeeni, joita se on meille muille ihan vakavissaan selittänyt. Pelkään oikeasti että sillä on joku mielentilahäiriö tai jotain vikaa jossain ja voi ihan hyvin tulla oven taakse tms. Mä pelkään että jos sille päälle sattuu, voi koittaa tehdä jotain..
Mä en jaksa tätä enää!
Joko voi mennä poliisille, hakee jotain lähestymiskieltoa tai jotain!
osa viesteistä on tallessa, häirikkö-puhelut ei.. ei ole soittanut sen jälkeen kun hankimme nauhurin.
MITÄ MÄ VOIN TEHDÄ?!?
Tää ahdistaa ihan hirveästi.. sillä on ihan omituisia harhoja tai jotain ollut (tai sit vaan on niin kiero valehtelija) koskien suhdettaan veljeeni, joita se on meille muille ihan vakavissaan selittänyt. Pelkään oikeasti että sillä on joku mielentilahäiriö tai jotain vikaa jossain ja voi ihan hyvin tulla oven taakse tms. Mä pelkään että jos sille päälle sattuu, voi koittaa tehdä jotain..
Mä en jaksa tätä enää!
Joko voi mennä poliisille, hakee jotain lähestymiskieltoa tai jotain!