Juu =)No aikalailla samoihin mentiin. Mä oon 160 ja 97kg
Juu =)No aikalailla samoihin mentiin. Mä oon 160 ja 97kg
Hyvä vai huono juttu? tuo kommentti on vähän sellanen.Aika.... siniset silmät
Mun mielestä ainakin hyvä. Toimii hirmu hyvin sun hiusten kanssa.Hyvä vai huono juttu? tuo kommentti on vähän sellanen.
mitenkä ihmeessä nuo meikit pysyi päällä saunassa ja suihkussa sen jälkeen ! ? :O
Kiitos Sä olet kuvassa kuin kuvassa kaunis. Keiju!Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24622565:Mun mielestä ainakin hyvä. Toimii hirmu hyvin sun hiusten kanssa.
Sä olet kyllä tosi kaunis nainen Jotenkin niin heleä ja siro !Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24622201:
:laugh.Kaunis nainen.. :flower:
?!?mitenkä ihmeessä nuo meikit pysyi päällä saunassa ja suihkussa sen jälkeen ! ? :O
Mitä sä Jaska hourit?mitenkä ihmeessä nuo meikit pysyi päällä saunassa ja suihkussa sen jälkeen ! ? :O
Ompas sulla paksu letti!
Samaa miettii tämä =D Mitä helkuttia?!Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24622657:Minäkään en tajua, miten ne meikit pitäs saunassa ja suihkussa pysyä...? Pysyykö Jaskalla ittellään?
Tykkäisin muuten mutta näytät siltä helluntalaiselta naiselta joka tällä palstalla chattailiAlkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24622201:
No prkl!! luin väärin, luulin että se oli saunassa juuri mutta se olikin _kaupassa_Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24622657:Minäkään en tajua, miten ne meikit pitäs saunassa ja suihkussa pysyä...? Pysyykö Jaskalla ittellään?
Tää ei oo chattipalsta.Tykkäisin muuten mutta näytät siltä helluntalaiselta naiselta joka tällä palstalla chattaili
Lukihäiriökö?No prkl!! luin väärin, luulin että se oli saunassa juuri mutta se olikin _kaupassa_
:hug:Kiitoksia. Eipä ne kauheasti toivoa antaneet. Hengityskeskus on ihan täysin pois pelistä, joten kone pitää hänet hengissä.
:hug:Kiitoksia. Eipä ne kauheasti toivoa antaneet. Hengityskeskus on ihan täysin pois pelistä, joten kone pitää hänet hengissä.
Mulla on ihan tajuttoman paksut hiukset ^^ Kivaako? Not. Koko ajan ihan takussa =/ Ja kasvaa paksuutta koko ajan, mut ei pituutta -.- Kesällä ihan kamalaa !Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24622664:Ompas sulla paksu letti!
Muistakaahan naiset, jokainen on kaunis omalla tavallaanMeinasinpa miekin sannoo jotakuinkin sammaa..Täälläpä kun ei vaan kirjottele mikkään kulmakunnan filimaattisin lehmä