"höh"
Miksi olet itkenyt?Nättejä naisia. Omaa lärviä en kyllä laita tällä erää, on niin parkumisesta turvonnut.
Miksi olet itkenyt?Nättejä naisia. Omaa lärviä en kyllä laita tällä erää, on niin parkumisesta turvonnut.
Voi kuinka ikävää Voimia sinulle, toivottavasti isäsi toipuu.Isäni on loukkaantunut tapaturmaisesti tänään ja on teho-osastolla hyvin vaikeasti sairaana.
:hug: Jaksuja!Isäni on loukkaantunut tapaturmaisesti tänään ja on teho-osastolla hyvin vaikeasti sairaana.
:hug:Kiitoksia. Eipä ne kauheasti toivoa antaneet. Hengityskeskus on ihan täysin pois pelistä, joten kone pitää hänet hengissä.
Voimia :hug:Kiitoksia. Eipä ne kauheasti toivoa antaneet. Hengityskeskus on ihan täysin pois pelistä, joten kone pitää hänet hengissä.
Onhan se tietysti aivan kaamea loukkaus Lodea kohtaan että tungin (huonosti näkyvän) lärväni kuvaketjuun.No olipa hyvä että sait naamataulusi postattua, vaikka toisen lähiomainen teholla.
ihme naikkonen, ei vaikka totta puhuis... :stick:Kiitos vieras ja Nanna85, vaikka ihan heti en teit uskokaan .
No, ei se ole. Ja kuvasi jopa liittyi enemmän tähän ketjun aiheeseen kuin minun uikutukseni.Onhan se tietysti aivan kaamea loukkaus Lodea kohtaan että tungin (huonosti näkyvän) lärväni kuvaketjuun.
Vielä toisen kerran :hug:. Älä silti menetä toivoasi, ihmeitäkin tapahtuu. Mun isä oli tajuttomana hengityskoneessa teholla, eikä toivoa paremmasta annettu. Mentiin teholle katsomaan isää (kunhan ensin seuraavana päivänä ajoin paikkakunnalle) ja sänky oli tyhjä. Me tietysti hätäännyttiin ja lähdettiin etsimään henkilökuntaa. Järkytys oli melkoinen kun isä käveli sairaalan käytävää pitkin vastaan.Kiitoksia. Eipä ne kauheasti toivoa antaneet. Hengityskeskus on ihan täysin pois pelistä, joten kone pitää hänet hengissä.
:hug: :hug: :hug:Kiitoksia. Eipä ne kauheasti toivoa antaneet. Hengityskeskus on ihan täysin pois pelistä, joten kone pitää hänet hengissä.
Yritän toivoa parasta, mutta on siitä huolimatta kyllä todella toivoton olo. Hänellä on mm. lukuisia murtumia kallossa. Kiitoksia vielä kerran kaikille tämän mun pahan mielen myötäelämisestä.Vielä toisen kerran :hug:. Älä silti menetä toivoasi, ihmeitäkin tapahtuu. Mun isä oli tajuttomana hengityskoneessa teholla, eikä toivoa paremmasta annettu. Mentiin teholle katsomaan isää (kunhan ensin seuraavana päivänä ajoin paikkakunnalle) ja sänky oli tyhjä. Me tietysti hätäännyttiin ja lähdettiin etsimään henkilökuntaa. Järkytys oli melkoinen kun isä käveli sairaalan käytävää pitkin vastaan.
Oli tullut tajuihinsa kun hoitajat oli ilmeisesti putsanneet häntä (en muista mitä tekivät, mutta isä siis oli ilman siteitä) ja isä oli väkisin repinyt kaikki letkut irti itsestään ilman että hoitajat pystyivät tekemään mitään. Ja tämä tarina on tosi.
Vaikka toivo olisi pienen pieni, niin silti kannattaa toivoa. Aivan hirmuisesti voimia ja jaksamista sulle ja perheellesi :hug:
No joo, riippuu millä valolla kattoo Tälleen illalla lampunvalossa, ne on ihan pähkinänruskeat ja auringon valossa enemmänki vihreän ruskeetPinkLilyOnko sulla ruskeet silmät oikeesti vai näänkö ihan väärin vai vääristääkö kuva jotenki? Mä niin haluisin ruskeet silmät =D