Ota itsestäsi kuva NYT ja linkitä se

• Viestiketjun aloittaja =)(=
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Pia";24621399]Fritsuista.. Tiedätkö kitisijä että on niin kiihkon vallassa että siinä ei huomaa jos yhen fritsunkin imee.. Et oo tainnu koskaan saada kiihkeetä seksiä :D[/QUOTE]
Nimeomaan ! Osuit asian ytimeen ;D

• Tykkää
Reactions: Ellida
Mä katosin kyllä pidemmäksi aikaa kun vainoaminen lähti ihan hulluun malliin.Poistin nikkini kun sinne syyti yksärinä paskaa. Nykyään käyn harmaana HARMAJANA :)
Onpas kurjaa :(.

Palstalla on monta kummallista asiaa, mutta kaikista kummallisuuksista inhottavin on tää nikkien vainoaminen. Täältä on lähtenyt hirmu monta mukavaa tyyppiä veks, kun eivät ole kestäneet sitä paskasadetta, mitä osakseen voi saada - enkä ihmettele. Mä toistaiseksi sinnittelen, mutta välillä on kyllä kans mitta ihan täynnä. Just yyveellä tuleva schaisse on kaikkein pahinta, kun ei sille oikein mitään voi tehdä. Ja sitä on meikäläisenkin boksissa riittänyt viime aikoina. Hyh.

Non compos mentis

Palstalla on monta kummallista asiaa, mutta kaikista kummallisuuksista inhottavin on tää nikkien vainoaminen. Täältä on lähtenyt hirmu monta mukavaa tyyppiä veks, kun eivät ole kestäneet sitä paskasadetta, mitä osakseen voi saada - enkä ihmettele. Mä toistaiseksi sinnittelen, mutta välillä on kyllä kans mitta ihan täynnä. Just yyveellä tuleva schaisse on kaikkein pahinta, kun ei sille oikein mitään voi tehdä. Ja sitä on meikäläisenkin boksissa riittänyt viime aikoina. Hyh.
Mistä ne teille sitten kirjoittaa? Emmie tajuu.

Harmaja
Kyllä ihmiset osaa olla ikäviä! Mukavaa syksyä sulle! Ihanaa nähdä muitakin hatunkäyttäjiä. Tänään olin aika yksin neulebaskerini kanssa.
Osaa. Erittäin ikäviä. Uskomatonta kuinka pitkälle ovatkaan valmiita solvaamaan. Mulla on huivi päässä. Käytän tosi paljon huiveja ja monissa väreissä. Toki myös baskerit ja erilaiset lakit on mun juttuja. Kiva myös tukan vuoksi, ei tarvitse aina laittaa tuntia ennen kuin voi kotoaan poistua :D Ihanaa syksyä toivottelen myös sinulle!:)

En ymmärrä, en vaan ymmärrä. Kirjoittavatko omalla nikillään vai jollain kakkosnikillä?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24621556:
En ymmärrä, en vaan ymmärrä. Kirjoittavatko omalla nikillään vai jollain kakkosnikillä?
Jollakin kakkosilla, kolmosilla tai ties millä. Kukaan ei tee sitä "omalla" nimellään, siis niin, että tunnistaisin. Joitakin epäilyksiä on, mutta mitäpä niistä, kun ei ole todisteita.

Harmaja

Mä yritin myös sinnitellä ja aluksi se ei tuntunutkaan missään. Sitten kun mukaan vedettiin tyttärenikin niin se lähti aika lapasesta koko homma. Ja totta. Se yyveellä vittuilu on jopa ahdistavaa. En tiedä laitanko koskaan enää mustaa nikkiä tänne. Ja sulla vaan jatkuu...miten sä jaksat?!

Harmaja
Jollakin kakkosilla, kolmosilla tai ties millä. Kukaan ei tee sitä "omalla" nimellään, siis niin, että tunnistaisin. Joitakin epäilyksiä on, mutta mitäpä niistä, kun ei ole todisteita.
Epäilyksiä minullakin oli ja on edelleen. Sieltä se puskee vaan se tietty tyyli kirjoituksien lävitse, että siitäkin saa jo jotan hajua. Ehdottomasti kakkosilla ja kolmosilla, kukaan ei mullekkaan kirjoitellut tutulla nikillä.

Yhteistyössä