kuinka tuota kiliklubia käytetään?

ja kun täytät omia tietoja niin kannattaa laittaa aktiivisuus 1 ja merkata liikuntaosioon kaikki liikunta (paitsi pieni hyötyliikunta) erikseen niin saat luotettavimman kalorimäärän.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24619770:
onx se tuol ruoassa kun lukee, päivän energiavaje: mulla lukee 1745kcal

Joo. Siinä näkyy myös, paljonko sinulle suositellaan kalorimääräksi. Toteutuneen vajeen ja suositusvajeen olisi hyvä olla mahdollisimman samansuuruisia.

kuis se menikään,et jos syö ihan liian vähän verrattuna siihen mitä saisi syödä,niin ottaako se sitten lihaksesta pois sen rasvan? vai laihtuuko sitä kuitenkin ihan hyvin vaikka vähemmällä söisikin ja pärjää?

sillä oon syönyt nyt aamusta puuron hillolla ja maidolla ja yhen ruisleivän juustolla,ja äsken söin proteiinipatukan 120 kcal,ja hiukan makaronilaatikkoa ja salaattia oli siinä,ja vettä oon juonut puol litraa

en ajatellut enää syödä mitn.pari hedelmä illasta

Ei lihaksesta rasvaa lähde pois, vaan sitä lihasta. Kannattaa pitää huoli, että saa riittävän määrän ravintoaineita. Eihän sun tietenkään pakko ole syödä yhtä paljon kuin Kiloklubi neuvoo, tosin nehän ei suosittele kellekään alle 1500 kcal ruokavaliota. Elimistö tarvitse energiaa tietyn verran pitämään yllä ruoansulatusta ym. toimintoja. Lue niitä keskusteluja. :) Laihdutuksessa ei ole ideana syödä mahdollisimman vähän, vaan mahdollisimman oikein, siinä toimii Kiloklubi oivana apuna. Kituuttelu ei ole pidemmän päälle järkevää.

Yhteistyössä