Sama täällä, mutten minäkään niitä pelkää. Porkkanan "karvat" on siinä ja siinä myös. Mutta jos perunapussista ihan pursuaa ituja, en saata niitä kompostiinkaan kuskata kuin äärimmäisessä hädässä. (miniliioittelu)Minä inhoan perunan ituja. En voi koskea sellaiseen perunaan ollenkaan.
Mä en voi koskeakaan niihin, ja kyllä se tavallaan pelolta tuntuu. Tai ainakin inholta, mikä on tosi hassua koska minua ei inhota mikään veri, elimet ym. Mutta idutSama täällä, mutten minäkään niitä pelkää. Porkkanan "karvat" on siinä ja siinä myös. Mutta jos perunapussista ihan pursuaa ituja, en saata niitä kompostiinkaan kuskata kuin äärimmäisessä hädässä. (miniliioittelu)
Joo, ehkä siinä on vähän pelkoa, kun tarkemmin ajattelee ja outo pelkohan se on, sillä hyvinhän sen tietää, etteivät ne idut tee yhtään mitään minulle, silti ne ovat jotenkin todella vastenmielisiä. Ei minulle tee muuten paljon mikään heikkoa.Mä en voi koskeakaan niihin, ja kyllä se tavallaan pelolta tuntuu. Tai ainakin inholta, mikä on tosi hassua koska minua ei inhota mikään veri, elimet ym. Mutta idut
Ja pelkään vähän lintuja. Voin katsella niitä ikkunan läpi niin kuin nytkin, mutta en siedä ajatusta että lintu istuisi olkapäälläni tai tulisi lähelle. Siipien havina saa kylmät väreet aikaan.