Tästä tuli mieleen, että me käytiin pojan kanssa viime talvena metsälenkeillä. Sit mä siellä rupesin pelkäämään, että mun päähän tippuu puusta lunta niin, että menetän tajuntani ja lapsi on yksin siellä metsässä Rupesin soittamaan miehelle aina ennen kun mentiin metsään ja soittelin sit tasaisin väliajoin ja kerroin että missä mennään Poika oli tuolloin 2v...Mulla on myös tuo komerojuttu, en voi nukkua jos vaatekomeron ovi on raollaan. Yllättävän monella on myös perhospelko. Tai mä en oikeastaan pelkää niitä perhosia, vaan sitä että ne osuu muhun ja niiden siivet menee rikki. Pelkään siis perhosten puolesta...
Ei niin outoja pelkoja ovat ukkosen pelko, ja että joku murtautuu meille yöllä mun nukkuessani. Laitankin yöksi aina turvaketjun päälle, muuten ei uni tule. Sitten vielä pelkään, että mulle sattuu jotain ja lapseni on yksin peloissaan ja nälissään, eikä kukaan huomaa.
Ai niin, peloista pahin unohtui SUMU :xOksentamista, peilejä pimeällä. Sitä kun näen tai kuulen jonkun harjaavan hampaitaan.