Laulava Lomittaja
kaikki matelijat,ilmapallon puhaltaminen ja sen puhkeaminen,ukkonen,ison vesistön ylitys..
Sitä mä yritin tossa aamulla sanoa, että täällä ei kyllä ollut kuin yhdellä tai kahdella oikeasti outoja pelkoja. Ei kai kukaan länsimaalaisen kulttuurin kasvatti voi pitää esim. pimeänpelkoa mitenkään erityisen epätavallisena fobiana...Tätä ketjua on jännä lukea, on aika kummaa huomata, että ihan normaaleinakin pitämiäni pelkoja toiset pitävät outoina.
ja mä auton ratissa ollessa pelkään kääntäväni yhen äkin vastaantulijoiden kaistalle ja rekan keulaan. joskus joutuu oikeen pinnistämään että pysyy omalla kaistalla.Mun äiti pelkää kulemma korkeilla paikoilla hyppäävänsä alas, ihan noin vain...
Hah, oisit nähny meiän viileäkaapin kun jätettiin perunat sinne kun oltiin itse poissa pari kk. Idut oli kiivenny jääkaappiin asti (n.metrin).Minä inhoan perunan ituja. En voi koskea sellaiseen perunaan ollenkaan.
Mullakin on tällaista väillä. Myös autoa ajaessa. Enemmän ehkä sellainen tunne kuinka helppoa olisi kuolla jos ajaisi esim. rekkaa päin.Mulle tulee samanlaisia ajatuksia myös aina rautatieasemalla tai metroa odottaessa. Joskus ihan vaan tietä ylittäessäkin mietin, että mitä jos vaan astun tuon auton eteen. Tai sillalla voin seistä kauankin ja pohtia, millaista olisi hypätä. En nyt vielä ole mitään itsetuhoista tekemässä kuitenkaan.
mitä ihmeen reikiä? nyt alkoi kiinnostamaan...-Pelkään myös niitä reikiä ihossa, mistä täällä oli joskus kuvakin. En edes ollut muistanut tuota lapsuuden pelkoa, kunnes näin sen ällöttävän kuvan. Nukutti erittäin huonosti sinä yönä. :$