Lol vaan sullekin, kaikkeen tottuu.lol. Onko kova puute?
Lol vaan sullekin, kaikkeen tottuu.lol. Onko kova puute?
mä en halua tottua!!Lol vaan sullekin, kaikkeen tottuu.
Samma här.Tänään
Jaa no mut mulla ei oo mahdollisuutta lähtee "irtonumeron" hakuun enkä kyllä edes tiedä mistä sellaisia haetaan.mä en halua tottua!!
en tykkää ite irtonumeroista mutta jos nyt vuodenki joutuu olee ilman niin pakko mennä irtonumeron hakuun.En kyllä aio vuotta olla ilman vaikka mikä olisi.
Paikallisen R-kioskin lehtihyllyn ylähyllyltäJaa no mut mulla ei oo mahdollisuutta lähtee "irtonumeron" hakuun enkä kyllä edes tiedä mistä sellaisia haetaan.
Laita paikkakunta niin voi tärpätä sullekin.joku palstamies vois tulla helpottamaan oloa :xmas:
kaikki ne on( kuitenkin) jossain kaukana(mitä nyt joskus profiileja olen kurkkinu).Laita paikkakunta niin voi tärpätä sullekin.
Tämä ole mikään senssipalsta |Okaikki ne on( kuitenkin) jossain kaukana(mitä nyt joskus profiileja olen kurkkinu).
....ja pian joku tulee vinkumaan ettei tää ole mikään senssipalsta....joku tiukkapipo......
mää arvasin tän! aina niitä tiukkiksia löytyy...Tämä ole mikään senssipalsta |O
Älä vaivu masennukseen :hug:mää arvasin tän! aina niitä tiukkiksia löytyy...
mä mahtuisin kans jonku kainaloon en mä NIIN iso oleÄlä vaivu masennukseen :hug:
kovin on hiljaista palstalla.. Tieten kaikki on jossain puolisoidensa kanssa katsomassa elokuvaa sylikkäin
Saitteko molemmat origamin?Äsken.
Harrastatko sä useinkin seksiä niin, ettei nainen saa, tai sinä?Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24603301:Saitteko molemmat origamin?
En, mutta jotkut kylläkinAlkuperäinen kirjoittaja kyssäri;24603303:Harrastatko sä useinkin seksiä niin, ettei nainen saa, tai sinä?
Ei kumpikaan. Ei ees hattua saatu aikaseksi! Oli muut jutut mielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24603301:Saitteko molemmat origamin?
Hehheh, kunnon "jyystöä" ja samalla juttelitte viikon tapahtumia?Ei kumpikaan. Ei ees hattua saatu aikaseksi! Oli muut jutut mielessä.