Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli ei saa pelkällä rakastelulla? :OKyllä minun nainen saapi oon ennen kuin ruvetaan kunnolla..
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24603319:Hehheh, kunnon "jyystöä" ja samalla juttelitte viikon tapahtumia?![]()
Tottunut siihen että nainen pitää lämmittää kunnolla, niin ei tule ongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja Isä;24603327:Eli ei saa pelkällä rakastelulla? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24603327:Eli ei saa pelkällä rakastelulla? :O
Tottunut siihen että nainen pitää lämmittää kunnolla, niin ei tule ongelmia![]()
mä tulkitsisin ton arieksen vastauksen niin et se tuottaa sen O:n eka muilla keinoin ja sit vielä toiseen kerran ihan sillä ite aktilla. Tai toi olis ainaki erittäin mukavaa![]()
![]()
Hieman pakon sanelema asia.. nainen on rentona vasta ensimmäisen orgasmin jäljiltä, niin sitten voidaan alkaa itse "rakasteluun"mä tulkitsisin ton arieksen vastauksen niin et se tuottaa sen O:n eka muilla keinoin ja sit vielä toiseen kerran ihan sillä ite aktilla. Tai toi olis ainaki erittäin mukavaa![]()
![]()
Kyllä minun nainen saapi oon ennen kuin ruvetaan kunnolla..