kysymys
ulkonäöllisesti ? Tuntuu että usein katsotaan "pahasti " jos pitää huolta itsestään ja pukeutuu nuorekkaasti ja arvostellaan sen mukaan onko hyvä vai huono äiti.
Kuka arvostelee? Ei mua oo koskaan kukaan arvostellu.ulkonäöllisesti ? Tuntuu että usein katsotaan "pahasti " jos pitää huolta itsestään ja pukeutuu nuorekkaasti ja arvostellaan sen mukaan onko hyvä vai huono äiti.
Tiedät sitten kun olet väsynyt kolmekymppinen, joka muistaa vielä ajat kun on ollut hyvännäköinen ja jaksanut laittaa itseään.. *katkeraa puhinaa*Mua ärsyttää sama homma.
Oon parikymppinen ja tykkään laittautua. Sitten katsellaan pitkin nenän vartta kun keinutan lapsia puistossa meikit naamassa.
En tiedä kyllä minäkään....Omasta mielestäni näytän naiselle ja äidille vaikka päälläni olisikin jotain muuta kuin se tuulipuku.Mä en tiedä, minkä näköinen on nainen, joka näyttää vain äidiltä.
Minä tykkään pukeutua, vaikka se saattaa tarkoittaa myös muutakin kuin tälläytymistä. On hauska leikitellä vaatteilla. Tänään minulla oli muuten normaalit vaatteet mutta jalassa punaiset kumisaappaat. Se oli minulta leikittelyä. Tykkään myös laittautua, mutta ennen kaikkea haluan olla siistin näköinen, en homssuinen.
Homssuisia äitejä näkee kyllä jonkun verran.
Minä näytän (naiselliselta) naiselta vaikka päälläni on kumisaappaat ja tuulipuvuntakkiEn tiedä kyllä minäkään....Omasta mielestäni näytän naiselle ja äidille vaikka päälläni olisikin jotain muuta kuin se tuulipuku.
Tuli vielä mieleen, että miksi sinusta tuntuu, että muut katsovat sua "pahasti"? Itse en kyllä huomaa, että katsovatko muut puistossa olevat mammat mua "hyvästi" vai "pahasti". Että onko kyseessä enimmäkseen vaan liian vilkas mielikuvitus? Oletko itse taipuvainen seurailemaan muiten vaatetusta ja luokittelemaan heidät sen mukaan?ulkonäöllisesti ? Tuntuu että usein katsotaan "pahasti " jos pitää huolta itsestään ja pukeutuu nuorekkaasti ja arvostellaan sen mukaan onko hyvä vai huono äiti.
Mä olen 32 mutta en todellakaan ole väsynyt ja vanha! Oon nainen parhaassa iässä.Tiedät sitten kun olet väsynyt kolmekymppinen, joka muistaa vielä ajat kun on ollut hyvännäköinen ja jaksanut laittaa itseään.. *katkeraa puhinaa*
No ei vain. Kyllä minäkin vielä joskus jaksan, harvemmin vain enää kauppaan tai puistoon.