Mä sain kenkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foortti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Foortti harmaana

Vieras
Periaatteessa sekä hyvä, että huono asia.
Mut silti =/

Kuulemma olen työkavereitten mielestä liian iloinen, en ole tarpeeksi omistautunut ja kyselen liikaa.

Tuolla on hirveän huono työilmapiiri ja mä oon kokoajan ihan jännitystilassa, ja stressaantunu, kun ei uskalla kysyä mitään ja olla oma ittensä.

Olisin saanu muualta kesällä vakipaikan (mua kysyttiin sinne), mutta pomo sanoi, että mä jatkan kyllä tuolla.
Ja mä mietin, että jätänkö noi kesällä pulaan yms vai vaihdanko (kenties mukavampaan paikkaan, mutta taas joutuu opettelemaan uutta) ja en sitte vaihtanu. VIKATIKKI.
Sen vuoksi se joutuu (oikeasti joutuu, sanoi itse) hankkimaan mulle töitä muualta, siihen asti olen tuolla...
Sanoin, että mitäs jos 5v menee, niin pomo sanoi, että sitte menee ;)
Työkaverit varmaan repee, kun kuulee, että oon siellä vielä.

Hoitoala ?

jipii liian iloinen. Kaikkeen se maailma menee.

Hae uudelleen ja kiukkua jä märise ja käyttäydy marttyrin lailla. tee muka kaikki ja vingu miten raskasta.
- silleen oot samalla viivalla möllöjen kanssa.

No huh huh, kuulostaakin oikein unelmaduunilta.. Juu ei...

No, mutta hyvinhän siinä sitten oikeastaan kävi, pääset nuivasta duunista ja sun pomo vielä hommaa sulle uuden duunin :D

[QUOTE="vieras";24587958]Hoitoala ?

jipii liian iloinen. Kaikkeen se maailma menee.

Hae uudelleen ja kiukkua jä märise ja käyttäydy marttyrin lailla. tee muka kaikki ja vingu miten raskasta.
- silleen oot samalla viivalla möllöjen kanssa.[/QUOTE]

Juuh. Hoitoala.
Ja ei, ei nimi ala T:llä.

Tuolla ovat olleet psykologin juttusilla, kun on töissä vaikeaa kun tulee muutoksia yms (jaa missä ei tulis, esim elämässä?) ja kun yks työkaveri kyselee koko ajan -> eli mäkään en saa sitte kysellä, kun yks kyselee yli tarpeen.

Sunnuntai yöt mä valvon aina, kun en pysty nukkuu, kun jännitän maanantaita ja niitä nuivia ihmisiä.

Jos ei tiedä/ymmärrä, niin silloin kysytään. Mikähän niitä siinä riepoo? Onko sitten muka parempi tehdä mahdollisesti päin mäntyä kaikki, kun ei saa kysyä? Kuulostaa, että itseäsikin stressaa pahasti tuollainen työ. Varmasti irtoaisi jotain pääntuuletuslomaa vähäksi aikaa, jos työterveyteen menisit sanomaan.

Jos ei tiedä/ymmärrä, niin silloin kysytään. Mikähän niitä siinä riepoo? Onko sitten muka parempi tehdä mahdollisesti päin mäntyä kaikki, kun ei saa kysyä? Kuulostaa, että itseäsikin stressaa pahasti tuollainen työ. Varmasti irtoaisi jotain pääntuuletuslomaa vähäksi aikaa, jos työterveyteen menisit sanomaan.

No se nyt olis ns. "vittuilua" periaatteessa, vaikka mä oon tosi väsynyt "pelkäämään" ja kattomaan millä tuulella kukakin on. =(

Ja kun mä oon niin iloinen ihminen, niin eihän mulla voi olla kurjaa...

Ei tiiä itkiskö sitä, ettei saa jatkaa varmaa työtä (odotin siis vakinaistamista, koska sitä pomo lupasi), vai "nauraisko" sitä, että joskus koittaa vapaus.

MÄ menin myös toihin uuteen paikkaan jossa on virkaiältään sellaisia 20-40 v talossa olleita, ja
uutena sinne meno oli aivan kamalaa.
Aina kun kysyin , vastattiin nuivasti, aina sanotaan mihin tahansa "miksi " kysymykseeni että "niin on aina ollut " ja huumorintaju on aivan nollassa ainakin jos minä olen paikalla.
Kaikki voi huonosti ja on mulle vihaisia kun mulla on ihan hyvä olla (vaihdoin sellaisesta paikasta missä työkamut ihania, mutta pomo ja työpuitteet niin helvetillisä että menetin melkein yöuneni )

Eli toiv. pääset pian "vapaaksi"

No musta kyllä kuulostaa, että olisivat ansainneet vittuilut. Todella ihmeellinen työpaikka, toivon että pääset pian siitä eroon. Järkevämpää olisi ollut antaa potkun pahimmalle tai pahimmille ilmapiirin pilaajille.

[QUOTE="vieras";24588066]MÄ menin myös toihin uuteen paikkaan jossa on virkaiältään sellaisia 20-40 v talossa olleita, ja
uutena sinne meno oli aivan kamalaa.
Aina kun kysyin , vastattiin nuivasti, aina sanotaan mihin tahansa "miksi " kysymykseeni että "niin on aina ollut " ja huumorintaju on aivan nollassa ainakin jos minä olen paikalla.
Kaikki voi huonosti ja on mulle vihaisia kun mulla on ihan hyvä olla (vaihdoin sellaisesta paikasta missä työkamut ihania, mutta pomo ja työpuitteet niin helvetillisä että menetin melkein yöuneni )

Eli toiv. pääset pian "vapaaksi"[/QUOTE]

Voi luoja, kuulostaa tutulta, kiitos, nyt sitte kävi oikeasti itkettää.

No musta kyllä kuulostaa, että olisivat ansainneet vittuilut. Todella ihmeellinen työpaikka, toivon että pääset pian siitä eroon. Järkevämpää olisi ollut antaa potkun pahimmalle tai pahimmille ilmapiirin pilaajille.

Niin no joo, mutta sitte kun tulisin takasin saitsulta, niin olisko ilmapiiri vielä kauheampi?

Ja joo, oon mä onnellinen kun pääsen tuolta pois, varsinkin NYT, mutta iskee sitte paniikki perheen leivästä yms. =(

Ja hei, ei hoitoalalta saa kenkää, vaikka kuinka kauhee olisit, se on yks pirun suojatyöpaikka!

Niin no joo, mutta sitte kun tulisin takasin saitsulta, niin olisko ilmapiiri vielä kauheampi?

Ja joo, oon mä onnellinen kun pääsen tuolta pois, varsinkin NYT, mutta iskee sitte paniikki perheen leivästä yms. =(

Ja hei, ei hoitoalalta saa kenkää, vaikka kuinka kauhee olisit, se on yks pirun suojatyöpaikka!
(Näkeehän sen mustakin, pomo etsii toista paikkaa, heh heh)

Sillä alalla saa ihan vapaasti harjoittaa aivan uskomatontakin kiusantekoa, eikä kukaan viitsi puuttua. Varsinkin jos olet ollut "talossa" jo kymmeniä vuosia. Samoin voit aivan vapaasti luistella hommistasi, poom vaan silittelee näitä eläkkeelle jäämistään odottelevia veemäisiä riivinrautoja. Ja hei, eihän se mitään haittaa jos sulla on alkoholiongelmaa tai muuta päihteiden käyttöä, ei se mitään haittaa. Oo nyt vaan hetki saikulla ja tuut sitten takas töihin kun jaksat.

Se on just niin tuota. Mitä pitempään sä oot saman talon leivissä ollut, sen vapaammin sä saat sikailla pomon siunauksella ilman pelkoakaan potkuista.

Yhteistyössä