veirasa
helkatti,varattu mies yrittää iskeä palstalla! hävytön!Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576354:Haluutko tulla värjäämää mun hiukset ja letittämään?
PS: nyt nukkumaan, palataan taas huomenissa
helkatti,varattu mies yrittää iskeä palstalla! hävytön!Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576354:Haluutko tulla värjäämää mun hiukset ja letittämään?
PS: nyt nukkumaan, palataan taas huomenissa
Munki äiskä on JO 38!!!
Gaamee vanhus..
Ei minullakaan siihen montaa vuotta oleMä oon kohta 38!!! Jäätävä mummo...
Ei vissii ollu ei..Ei tainnut olla kaikki inkkarit kanootissa.
Kerran yks halus ostaa mun silmät,,, mut mut milläs mie sit oisin nähny eteeni tai ylipäätänsä mihkää..?? :snotty:
meni jo ajat sitte.. :vampire:Ei minullakaan siihen montaa vuotta ole
Mitä kettuu, mun mutsi on 61 ja se on nuori vielä! Mä sentään oon ikäloppu 25v.Mä oon kohta 38!!! Jäätävä mummo...
Miten luokitellaan varattu? : /helkatti,varattu mies yrittää iskeä palstalla! hävytön!
mun mummu on vasta 64Mitä kettuu, mun mutsi on 61 ja se on nuori vielä! Mä sentään oon ikäloppu 25v.
En ees uskalla kertoa äitini ikää, saati omaaniMitä kettuu, mun mutsi on 61 ja se on nuori vielä! Mä sentään oon ikäloppu 25v.
No joo.. HYIH... Tulee oikee näist yks kyttä sarjoist jos sarjamurhaaja otti silmiä voittopokaalina taltee.. IUUUJa oisko sillä sit ollu ne silmät jossain lasipurkissa? Ewwww.
kerro montako vuotta oot?Ei minullakaan siihen montaa vuotta ole
Mitäs me vanhuksetEi minullakaan siihen montaa vuotta ole
Sen ikäinen että vaatii vuosittain jo öljynvaihdon.Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24576382:kerro montako vuotta oot?
Mun pappa on 63 ja lautailee.. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24576376:mun mummu on vasta 64
YOU ROCK, man! \m/Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576240:Höh, ei onnistunu, mun piti poistaa kuiva, mut kaikki kerkes sitä quotettamaan...
Ja ei, mulla EI ole aina saparoita... :O
Höpö höpö... nainen parhaassa iässä.. JOSS oot siis nainen.. mut joss oot mies ni oot kyl Nii penska viel et huh huh..Mitä kettuu, mun mutsi on 61 ja se on nuori vielä! Mä sentään oon ikäloppu 25v.
Noh... Tasan ei mee nallekarkitYOU ROCK, man! \m/
Lähempänä neljääkymmentä kuin kolmeakymmentäAlkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24576382:kerro montako vuotta oot?
Mun kavereiden ikähaitari on 10-80v ja kaikki yhtä penskoja.. :heart:Höpö höpö... nainen parhaassa iässä.. JOSS oot siis nainen.. mut joss oot mies ni oot kyl Nii penska viel et huh huh..
Siis mähä oon aina se ikuinen 20 mut joskus sallin mieleni olevan kuin pikku lapsi.Mun kavereiden ikähaitari on 10-80v ja kaikki yhtä penskoja.. :heart:
Data on 36,fakatatieto.Lähempänä neljääkymmentä kuin kolmeakymmentä