Eihän se tee siitä niitä lapsia tärkeämpää. Ja kyllä mä olettaisin että jos lapset sen luona asuu niin myös äitiään rakastaa. En sano että kaikki lapset aina ehdottomasti äitiä rakastaa kun on niitäkin jotka eivät millään tavalla muksuistaan huolehdi. Enkä mä sano että lasten PITÄÄ odottaa mutta jos ei äiti ole niitä huonosti kohdellut niin miksi eivät odottaisi? Etkö itse rakasta omia vanhempiasi?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24569534:Pitääkö lasten odottaa, vaikka mitä tapahtuisi? Ja miksi pidetään varmana, että kyllä ne lapset rakastaa, vaikka mikä olis. En lähde kieltämään, ettenkö olis omaa osaani rollotellu kylillä, mutta ikinä, ei oo kukaan ukko ollu lapsia tärkeämpi.
Rakastan, mutta ne ei rieku bb-talossa, kertomassa koko kansalle, kuinka/miten/missä ne panee, eivätkä ole siellä mua ja mun sisaruksia nolaamassa? Onko ihan ok. laittaa jälkikasvu tuollaiseen tilanteeseen?Eihän se tee siitä niitä lapsia tärkeämpää. Ja kyllä mä olettaisin että jos lapset sen luona asuu niin myös äitiään rakastaa. En sano että kaikki lapset aina ehdottomasti äitiä rakastaa kun on niitäkin jotka eivät millään tavalla muksuistaan huolehdi. Enkä mä sano että lasten PITÄÄ odottaa mutta jos ei äiti ole niitä huonosti kohdellut niin miksi eivät odottaisi? Etkö itse rakasta omia vanhempiasi?
Sillon kun sä olet ollut lapsi BB-taloa ei varmaankaan ole vielä ollut edes olemassa. Muutenkin maailma on ollut aika erilainen luulisin? Mun mielestä se on ihan ok että äidit elää omaakin elämäänsä. En jättäis mitään tekemättä sen takia että mulla on lapsi niin kauan kun se ei joudu tekemään mun kanssa ja niin kauan kun tiedän että sillä silti on kaikki hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24569573:Rakastan, mutta ne ei rieku bb-talossa, kertomassa koko kansalle, kuinka/miten/missä ne panee, eivätkä ole siellä mua ja mun sisaruksia nolaamassa? Onko ihan ok. laittaa jälkikasvu tuollaiseen tilanteeseen?
No daa, onneksi silloin ei tosiaankaan oo ollu mitään bb-taloja. Mutta ootko ihan oikeesti sitä mieltä, että se ei jätä lapseen mitään jälkeä, jos koko Suomi puhuu sun äiditä? Tietää kaiken, mitä äiti on tullut puuhailleeksi? Miksi lasten pitäis yleensä tietää jotain/kaikki vanhempansa seksitouhuista yms?Sillon kun sä olet ollut lapsi BB-taloa ei varmaankaan ole vielä ollut edes olemassa. Muutenkin maailma on ollut aika erilainen luulisin? Mun mielestä se on ihan ok että äidit elää omaakin elämäänsä. En jättäis mitään tekemättä sen takia että mulla on lapsi niin kauan kun se ei joudu tekemään mun kanssa ja niin kauan kun tiedän että sillä silti on kaikki hyvin.
Se on sun mielipide. Et varmaankaan tunne Suvin lapsia tai äitiä niin et voi tietää mitä ajattelevat. Ja kyllä olen sitä mieltä ettei välttämättä jätä lapseen mitään jälkeä. Ehkä ei tule yllätyksenä millainen äiti on. Ei pitäisi esittää liikaa jotain muuta lapsen edessä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24569629:No daa, onneksi silloin ei tosiaankaan oo ollu mitään bb-taloja. Mutta ootko ihan oikeesti sitä mieltä, että se ei jätä lapseen mitään jälkeä, jos koko Suomi puhuu sun äiditä? Tietää kaiken, mitä äiti on tullut puuhailleeksi? Miksi lasten pitäis yleensä tietää jotain/kaikki vanhempansa seksitouhuista yms?
En mä kyllä hirveen ylpee olis äidistäni/lapsestani, jos tuollaiseen ohjelmaan tunkis.
En onneksi tunne, enkä voi tietää. Ja on kyllä helvetin surullista, jos lastensa kuullen tuollaisia panojuttuja puhuu, jos vaikka ei lapsille tuu yllätyksenä, millainen äiti on. Jotkut asiat vaan ei kuulu lapsille, piste ja aamen. Olen puhunut!Se on sun mielipide. Et varmaankaan tunne Suvin lapsia tai äitiä niin et voi tietää mitä ajattelevat. Ja kyllä olen sitä mieltä ettei välttämättä jätä lapseen mitään jälkeä. Ehkä ei tule yllätyksenä millainen äiti on. Ei pitäisi esittää liikaa jotain muuta lapsen edessä.
Ihmiset on erilaisia ja ajatukset samoin. En haluais itse kasvattaa lastani tynnyrissä että sitten parikymppisenä järkyttyy tästä maailmasta joka siihen mennessä on muutenkin jo todella sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24569688:En onneksi tunne, enkä voi tietää. Ja on kyllä helvetin surullista, jos lastensa kuullen tuollaisia panojuttuja puhuu, jos vaikka ei lapsille tuu yllätyksenä, millainen äiti on. Jotkut asiat vaan ei kuulu lapsille, piste ja aamen. Olen puhunut!
Olisko sitten kiva, jos sun äitisi olisi / olisi ollut tuollainen? Rehellinen vastaus, kiitos.Sillon kun sä olet ollut lapsi BB-taloa ei varmaankaan ole vielä ollut edes olemassa. Muutenkin maailma on ollut aika erilainen luulisin? Mun mielestä se on ihan ok että äidit elää omaakin elämäänsä. En jättäis mitään tekemättä sen takia että mulla on lapsi niin kauan kun se ei joudu tekemään mun kanssa ja niin kauan kun tiedän että sillä silti on kaikki hyvin.
Majuriko siinä hohottaa..?