Aries 78
Naisella jo taju lähtenyt..aika vetelä nainen näyttäs olevan.
Naisella jo taju lähtenyt..aika vetelä nainen näyttäs olevan.
mikä itse olet? ootko testannu kaikki noi tyylit?Älä huoli, vielä ehtii
Kokemuksen syvä rintaääni?Naisella jo taju lähtenyt..
Näin minäkin sen ymmärsin.Ilmeisesti mies on tuossa oinas, toisin päin kuva olisi varmaan erilainen
En ihan kaikkia, melkein kyllä. Ei sattuisi olemaan neitsyitä paikalla?mikä itse olet? ootko testannu kaikki noi tyylit?
tää onkin mielenkiintosta
saas nähä pääseekö testaamaan
Tuo vaaka voisi olla ikuinen kestosuosikki
Sitä sanotaan että hyvää kannattaa odottaamene tässä nyt sitten nukkumaan....yksin sen nyt tietää mitä unta tulee nähtyä kun näitä kuvia kattonu,yksin ei voi lusikkaan mennä.
saa luvan olla sitten kyllä erittäin hyvää voih!Sitä sanotaan että hyvää kannattaa odottaa
Miksei olisi kunhan ei ole liian estynyt ja varaa aikaasaa luvan olla sitten kyllä erittäin hyvää voih!
Miksei olisi kunhan ei ole liian estynyt ja varaa aikaa
Mun lemppari toi alarivin keskimmäinen..
aika taitava on jos pystyy nelosrivin viimeseen.Mun lemppari toi alarivin keskimmäinen..
Ei se nyt niin vaikea oleaika taitava on jos pystyy nelosrivin viimeseen.
No jos molemmilta tarpeeksi voimaa löytyy+vaikkapa seinä takana niin mikä jottei..aika taitava on jos pystyy nelosrivin viimeseen.
kokemusta?Ei se nyt niin vaikea ole
no must toi on kyllä aika mahdottomuus mut kai se sit onnistuu.En kyllä halua ees testata.Saa keskittyä vaan siihen et ei kaadu vaikka se seinä olisikin siinä takana.No jos molemmilta tarpeeksi voimaa löytyy+vaikkapa seinä takana niin mikä jottei..