Mies jäi kiinni pettämisestä viikko sitten, nyt menee paremmin kuin ikinä. Outoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummallista?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en todellakaan pysty. Eiköhän se epäilys oo loppuelämän takaraivossa, mutta sen kanssa on sitten vaan elettävä.

Jos sinä pystyt elämään epäilyksen kanssa, pystyykö siihen mies kuinka pitkään että uudestaan ja uudestaan asia palaa suhteeseen, "no kun silloinkin kävi niin".
Minun mielestäni luottamuuksen palauttaminen on ainut tie, ei helppoa, mutta mahdollista. Viikon perusteella en vielä "tuulettaisi" suhteen parantamisessa monesti mennään kaksi askelta eteen yksi taakse tai jopa enemmän, seuraavaksi mennään taas ehkä askel eteen tai sitten ei.

Jos sinä pystyt elämään epäilyksen kanssa, pystyykö siihen mies kuinka pitkään että uudestaan ja uudestaan asia palaa suhteeseen, "no kun silloinkin kävi niin".
Minun mielestäni luottamuuksen palauttaminen on ainut tie, ei helppoa, mutta mahdollista. Viikon perusteella en vielä "tuulettaisi" suhteen parantamisessa monesti mennään kaksi askelta eteen yksi taakse tai jopa enemmän, seuraavaksi mennään taas ehkä askel eteen tai sitten ei.

Tästä on puhuttu ja mies sanoi, että jos se olisin ollut minä, joka olisi käynyt vierasta panemassa, niin ei hänkään osaisi antaa asian olla. Ja mä tiedän sen, että ihan varmasti tuun palaamaan asiaan monen monta kertaa ja miehen on vaan kestettävä se. Tosin eilen päätettiin, että lähdetään juttelemaan pariterapiaan, jos se helpottaisi jatkoa. Toivottavasti olisi apua :)

Tästä on puhuttu ja mies sanoi, että jos se olisin ollut minä, joka olisi käynyt vierasta panemassa, niin ei hänkään osaisi antaa asian olla. Ja mä tiedän sen, että ihan varmasti tuun palaamaan asiaan monen monta kertaa ja miehen on vaan kestettävä se. Tosin eilen päätettiin, että lähdetään juttelemaan pariterapiaan, jos se helpottaisi jatkoa. Toivottavasti olisi apua :)

Ja nimenomaan se asiaan palaaminen lopulta murentaa suhteenne. Jos annat anteeksi niin unohda asia, niin ettet joka riidan tultua muistuta siitä. Tulet kyllä muistamaan asian lopunikäsi, mutta jos muistuttelet niin voit sanoa suhteellesi heipat.

Toivotaan että terapiasta on apua :), varmasti ihan hyvä ratkaisu, vaikka ihmeisiin terapeuttikaan ei pysty varsinkaan jos koette että teillä on jo välineet/"osaaminen" keskustella rakentavasti asiasta.

Minä saattaisin ymmärtää känni pettämisen,haiahtumisen,mutta en suunniteltua juttua selvinpäin.
On siis ollut sutinaa pidemmän aikaa jonkun kanssa,vaimon selän takana. On ollut tietoinen koko ajan mihin asia johtaa,ei ole halua ollut jarrutaa vaikka mahdollisuus olisi ollut monesti.

Täällä yksi samankokenut ja juuri noin se alussa meni. Se tunne kuitenkin hiipui, arki tasottui samaksi paskaksi mitä se oli ollutkin ja lopulta se olinkin minä joka alkoi pettää. Sekin kävi ilmi ja sen jälkeen on arki taas ollut sellaista jonkinlaista... En ihan osaa määritellä mitä se on ja mihin johtaa.

[QUOTE="vieras";24553108]Kyllä pitkään parisuhteeseen kuuluu myös se, että ihmiset saattavat tehdä virheitä ja niistä pitää yhdessä pystyä puhumaan. Hyviä tunteitahan syntyy juuri suhdetta rakentamalla, niinkuin tekin olette nyt tehneet. Toivottavasti mies ymmärtää, että hän joutuu tekemään töitä että luottamuksesi pikkuhiljaa palautuisi.[/QUOTE]

Juuri näin.

Yhteistyössä