Mies jäi kiinni pettämisestä viikko sitten, nyt menee paremmin kuin ikinä. Outoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummallista?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt susta tuntuu että et voi luottaa enää mieheesi ton asian suhteen. Etkä varmaan pitkään aikaan voikkaan. Mutta jos miehesi pystyy osoittamaan että ei enää petä niin saatat alkaa taas luottamaan. Niinkuin minulle kävi. Mieheni petti, sain tietää, luotto todellakin meni, mutta tällä hetkellä pettäminen on viimeinen asia mitä pelkään mieheni tekevän.:)

Kyllä pitkään parisuhteeseen kuuluu myös se, että ihmiset saattavat tehdä virheitä ja niistä pitää yhdessä pystyä puhumaan. Hyviä tunteitahan syntyy juuri suhdetta rakentamalla, niinkuin tekin olette nyt tehneet. Toivottavasti mies ymmärtää, että hän joutuu tekemään töitä että luottamuksesi pikkuhiljaa palautuisi.

Aivan samankaltainen tilanne oli meillä vuosi sitten. Ja itsekin ihmettelin miten sen kaiken paskan keskeltä löydettiin toisemme uudelleen. Mies joka ei juuri avaudu, puhui enemmän kuin koskaan. Keskusteltiin paljon ja tuli tavallaan uusi rakastuminen. Mies oli aidosti pahoillaan ja järkyttynyt tapahtuneesta, mikä oli suurin syy minkä vuoksi pystyin anteeksi antamaan. Huuma haihtui muutaman kuukauden kuluessa arjen pyörityksessä eikä enää jutella samoin mikä on harmi. Mies on kyllä uskollinen, enkä epäile hänen tekevän enää samaa virhettä. Mutta vinkiksi ap:lle, jotta keskusteluhanat pysyvät auki kannattaa mennä oikeasti keskustelemaan yhdessä ammattiauttajalle. Me meinattiin mutta asia jäi. Muuten tällä hetkellä menee hyvin, eikä asia vaivaa mua ja tunnen päässeeni siitä yli. Tsemppiä paljon!!!

On kyllä olemassa niitä tapapettäjiäkin, jotka eivät koskaan kerro tai tunnusta elleivät jää kiinni. Ne osaavat valehdella hyvin ja ovat kivettäneet itsensä. Kyllä nekin pelästyy, että nyt joutuu yksin ja katuu ainakin sillä hetkellä. Pettikö mies suunnitellusti ja selvinpäin, vai oliko joku ajattelematon kännipano? Minkä hän selitti syyksi?

[QUOTE="vieras";24553254]On kyllä olemassa niitä tapapettäjiäkin, jotka eivät koskaan kerro tai tunnusta elleivät jää kiinni. Ne osaavat valehdella hyvin ja ovat kivettäneet itsensä. Kyllä nekin pelästyy, että nyt joutuu yksin ja katuu ainakin sillä hetkellä. Pettikö mies suunnitellusti ja selvinpäin, vai oliko joku ajattelematon kännipano? Minkä hän selitti syyksi?[/QUOTE]

Oli suunniteltu ja oli selvinpäin. Mäkin oisin ymmärtäny paremmin jonkun kännipanon, mutta näköjään niitä tilanteita tulee selvinpäinkin...

Meiltä on puuttunut kaikenlainen hellyys ja läheisyys jo useamman vuoden pikkulapsipyörityksen keskellä. Molemmat sen on tiedostaneet, mutta eipä olla asioihin osattu puuttua ajoissa. Toisella näköjään ei sitten vaan pää enää kestänyt vaan päätti tehdä mitä teki.
Ja mun mielestä katuu aidosti, en oo ikinä nähnyt sitä noin rikkinäisenä. Eikä me olla ikinä puhuttu kunnolla mistään parisuhteeseen liittyvistä asioista, lukuunottamatta miehen kuittailuja siitä kun en jaksa tehdä aloitetta seksiin. No, ehkä korkea aika alkaa puhumaan.

Minusta se perustuu täysin siihen, että kun parisuhteessa selvitään ihan millaisesta kriisistä vaan, se lujittaa suhdetta ja saa tunteet roihuamaan paremmin.

Toivottavasti teillekin on käynyt näin ja suhteenne jatkuisi parempana.

Sanon vain sen verta että se luottamuspula ja vaikeus antaa anteeksi voi tulla paaaaljon paljon myöhemmin. Jokin muu asia voi sen laukaista.. Mutta elä huoli, voi siitä siltikin päästä yli.

Joo, tiedostan sen kyllä. Ja sillä aattelin, et vois hyvä käydä juttelemassa jollekin ulkopuoliselle asiasta. Ihan vaan, että saa kaiken purettua ja puitua. Miehen kanssa yhdessä..?

• Tykkää
Reactions: soja
no siinähän tapauksessa sit mullakin olis oikeus pettää... kun mun mies ei juurikaan osoita hellyyttä, halaile, suukottele tms.... ja seksiäkin ihan liian vähän/harvoin..

Tyyntä myrskyn edellä...

Mieluusti haluaisin uskoa, että kaikki kääntyy parhain päin ja kertahairahdus opetti teitä molempia osapuolia ja pystyisitte jatkamaan..mutta miten se onkaan vaikeeta uskoa, ihan ulkopuolisenkin. Töitähän tuo nyt teettää ja ihan pirusti...mietin vain, että miten ihmeessä sitä pystyy rakentamaan sen luottamuksen uudestaan, kun sen on kerran menettänyt...

[QUOTE="jaa";24554288]no siinähän tapauksessa sit mullakin olis oikeus pettää... kun mun mies ei juurikaan osoita hellyyttä, halaile, suukottele tms.... ja seksiäkin ihan liian vähän/harvoin..[/QUOTE]

niin, ja tosiaan mä en enää tee aloitteita seksiin.. kun ne on joka kerta miehen toimesta torjuttu.. :(

juurikin niin.... itse onnistuin vastaavassa tilanteessa joskus muinoin antamaan oikeasti anteeksi, ja meillä olikin monta vuotta hyvää aikaa sen jälkeen. Sitten mies jätti minut ja mukana oli silloinkin 3. osapuoli. Tämän henkilön kanssa mies meni sitten naimisiin ja sai lapsiakin, joten se oli varmaan ihan oikeaa rakkautta... me oltiin vasta keritty kihloihin =).

No, mutta jos päätät antaa anteeksi,suosittelen olemaan tiukkana siinä, että toista kertaa älä anna anteeksi. ja jos annat anteeksi, antaudu täysillä, äläkä koskaan, koskaan, koskaan vaivaa päätäsi turhaa asialla enää... luottamus täytyy olla uudelleen 100% että elämää voi oikeasti jatkaa rikkomatta itseään

Yhteistyössä