Eihän täältä kukaan pois lähde, jos ei ole pakko.Minä olen pysynyt Itä-Suomessa koko ajan, joten minut voi sulkea pois laskuista
Eihän täältä kukaan pois lähde, jos ei ole pakko.Minä olen pysynyt Itä-Suomessa koko ajan, joten minut voi sulkea pois laskuista
Siksi ettei naiselle tartte antaa römpsää.No ei ole nainen.
Miksi mun pitäs naista tapailla, ei mahdu mun kaaliin? En ole kiinnostunut naisista. Ei se kyllä ole päätönkään, eikä Data, eikä dechs, eikä Hra Majuri...
Sinä kun olet oikea ihmisystävä, niin entäpä jos olet räjäyttänyt pankin ja se treffikumppani onkin Lyhyt Yksinäinen Mies?No ei ole nainen.
Miksi mun pitäs naista tapailla, ei mahdu mun kaaliin? En ole kiinnostunut naisista. Ei se kyllä ole päätönkään, eikä Data, eikä dechs, eikä Hra Majuri...
Ei se mun kuva ollut.Siksi ettei naiselle tartte antaa römpsää.
Vaikka ethän sinä mikään aseksuaali olekaan, olet vain esittänyt flegmaattista frigidiä täällä.
(Johan fritsunkin kuva piti heti tänne postata, se kertoo että olet ollut puutteessa).
Heaven or hell?It's gettin' hot hot hotter than hell....
Ai jaa, ihmettelinkin että jo oot alas vajonnut kun pitää fritsusta laittaa todiste.Ei se mun kuva ollut.
Kunhan linkitin netistä kuvan. Fritsut ovat kuuma puheenaihe palstalla.
Se vaan on tän nikin tyyli. Keksiä aina jokin uusi suuntaus, jota seurata henkeen ja vereen. Ensin se on islam, sitten se on HFA, sitten se on kommunismi, sitten aseksuaalisuus, sitten herutus. Mikäs siinä, jotkut innostuvat täysillä uusista asioista.Siksi ettei naiselle tartte antaa römpsää.
Vaikka ethän sinä mikään aseksuaali olekaan, olet vain esittänyt flegmaattista frigidiä täällä.
(Johan fritsunkin kuva piti heti tänne postata, se kertoo että olet ollut puutteessa).
Onko tytsi sitäkin jo kielaroinut?Alkuperäinen kirjoittaja yäh;24553143:Mulle tulee jotenkin inha olo, kun NCM kertoilee ettei ole kiinnostunut naisista jne. Kun muistaa miten onnessaan ja rakastunut tytsi sillon oli, kun pussaili NCM:n kanssa. Käytitkö NCM tytsiä vaan hyväksesi siis?
Täällähän oli ihan julmetun pitkä ketju siitä, kun tytsi aloitti kertomaan että on saanut ensisuudelmansa. Miten se on voinut sulta mennä ohi? :OOnko tytsi sitäkin jo kielaroinut?
Neitsyt nymfomaani kaappihetero..
Sehän oli ninaTT, kenen kanssa tytsi sen teki.Alkuperäinen kirjoittaja yäh;24553161:Täällähän oli ihan julmetun pitkä ketju siitä, kun tytsi aloitti kertomaan että on saanut ensisuudelmansa. Miten se on voinut sulta mennä ohi? :O
Eikujoo, niin olikin. My bad, sorry No mutta ei se onni tainnut sittenkään kestää, vai oonko mä tässäkin asiassa erehtynyt?Sehän oli ninaTT, kenen kanssa tytsi sen teki.
Ei vissiin.Alkuperäinen kirjoittaja yäh;24553178:Eikujoo, niin olikin. My bad, sorry No mutta ei se onni tainnut sittenkään kestää, vai oonko mä tässäkin asiassa erehtynyt?
HFA (engl. High-Functioning Autism) eli korkeatasoinen autismi on autismin kirjoon kuuluva neurologinen poikkeavuus.No ilmeisesti.
Mikä muuten on HFA?
Jyystä sitä mammaa ja kunnollaEi tämäkään ilta huonolta vaikuta
Sabotaasiyritystä ilmassa.Jyystä sitä mammaa ja kunnolla
Kahvit vai "kahvit"? Mä ainakin suosin tota jälkimmäistä vaihtoehtoa.Iltapäiväkahvit nautittu