Mielenkiintoinen ilta...

Lunatic
No ei ole nainen. :D
Miksi mun pitäs naista tapailla, ei mahdu mun kaaliin? En ole kiinnostunut naisista. Ei se kyllä ole päätönkään, eikä Data, eikä dechs, eikä Hra Majuri...
Siksi ettei naiselle tartte antaa römpsää.

Vaikka ethän sinä mikään aseksuaali olekaan, olet vain esittänyt flegmaattista frigidiä täällä.
(Johan fritsunkin kuva piti heti tänne postata, se kertoo että olet ollut puutteessa).

"vieraana"
Siksi ettei naiselle tartte antaa römpsää.

Vaikka ethän sinä mikään aseksuaali olekaan, olet vain esittänyt flegmaattista frigidiä täällä.
(Johan fritsunkin kuva piti heti tänne postata, se kertoo että olet ollut puutteessa).
Se vaan on tän nikin tyyli. Keksiä aina jokin uusi suuntaus, jota seurata henkeen ja vereen. Ensin se on islam, sitten se on HFA, sitten se on kommunismi, sitten aseksuaalisuus, sitten herutus. Mikäs siinä, jotkut innostuvat täysillä uusista asioista.

Lunatic
[QUOTE="vieraana";24553094]Se vaan on tän nikin tyyli. Keksiä aina jokin uusi suuntaus, jota seurata henkeen ja vereen. Ensin se on islam, sitten se on HFA, sitten se on kommunismi, sitten aseksuaalisuus, sitten herutus. Mikäs siinä, jotkut innostuvat täysillä uusista asioista.[/QUOTE]

No ilmeisesti.
Mikä muuten on HFA?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
yäh
Mulle tulee jotenkin inha olo, kun NCM kertoilee ettei ole kiinnostunut naisista jne. Kun muistaa miten onnessaan ja rakastunut tytsi sillon oli, kun pussaili NCM:n kanssa. Käytitkö NCM tytsiä vaan hyväksesi siis?

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja yäh;24553143:
Mulle tulee jotenkin inha olo, kun NCM kertoilee ettei ole kiinnostunut naisista jne. Kun muistaa miten onnessaan ja rakastunut tytsi sillon oli, kun pussaili NCM:n kanssa. Käytitkö NCM tytsiä vaan hyväksesi siis?
Onko tytsi sitäkin jo kielaroinut?
Neitsyt nymfomaani kaappihetero.. who's the next victim?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
no huhhelihuijjaa taas, sutinoikaa ihmiset munkin puolesta, mä oon ihan väsyny ja :snotty:

ja tuota, mites mullakin oli jotenkin muistissa että NCM tykkäis sekä tytöistä että pojista? no, ei oo eka asia minkä väärin muistan..

Yhteistyössä