Alkuperäinen kirjoittaja minä:Toi on parempi
![]()
No jotain rahaa...moinen häkkyrä :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Toi on parempi
![]()
Mutta jos emäntä onkin parempiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24523707:yhtään en arvostele sun asennustaitoja. mutta olisit laittanu miehes töihhin.
NELJÄTOISTA!!! :kieh::kieh::kieh::headwall::headwall::kieh:
Mä kiehun raivosta!
On se vaan niin hienoa asua tällaisessa paskatalossa, jossa ei voida käyttää puisia koolauksia, vaan ne pitää tehdä metallista. Varmasti ovat tehneet sen ihan vaan mun kiusaksi :kieh:
Mä tein tosi tarkkaa työtä, että sain seinän kitattu, hiottu ja maalattu nätiksi ja nyt tilanne on se, että siellä on 11 ylimääräistä (siihen paskaseinään sai hyllyn kiinni vain kolmesta kohtaa) mun peukalon mentävää reikää.
Mä vihaan!!! remontoiminsta ja sisustamista :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:http://www.pattex.fi/index.php?page=no-more-nails
* Kiinnittyy nopeasti ja liimaa painaviakin esineitä ilman tukemista.
* Korvaa naulat, ruuvit ja tulpat.
* Sopii hyvin mm. kipsikoristeiden, listojen, paneelien, ikkunoiden karmien, koukkujen, hyllyjen ja koriste-esineiden kiinnittämiseen.
* No More Nails -asennusliimaa on saatavilla kolmessa pakkauksessa:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Joko olet saanut hyllyn paikalleen, uteleepi hän![]()
Muista, että ne metalliset koolingit on siellä seinässä määrävälein (joku varmaan osaa ulkomuistista sanoa paljonko). Kun löytää yhden niin voi mitata muiden paikat.
Yleisimmin 60cm jaolla. Kylppäreissä käytetään usein myös 40cm jakoa mikäli ei tuplalevytetä.Muista, että ne metalliset koolingit on siellä seinässä määrävälein (joku varmaan osaa ulkomuistista sanoa paljonko). Kun löytää yhden niin voi mitata muiden paikat.
Muista, että ne metalliset koolingit on siellä seinässä määrävälein (joku varmaan osaa ulkomuistista sanoa paljonko). Kun löytää yhden niin voi mitata muiden paikat.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24530380:Ja jos satut löytämään sellaisen metallisen koolingin, ota niitä porakärkiruuveja myös rautakaupasta mukaan, ne pysyy metallilistoissa. Niiden tosiaan pitäisi olla tietyllä jaolla.
En tiiä oonko ihan väärässä, mutta sellaset metalliset roput kipsilevyseinään on hyvät. Sellasilla myö laitettiin ja kestää painavampaakin tavaraa
Tollanen:
http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web images Sorted/19/large/19-483_l.jpg
En tiiä oonko ihan väärässä, mutta sellaset metalliset roput kipsilevyseinään on hyvät. Sellasilla myö laitettiin ja kestää painavampaakin tavaraa
Tollanen:
http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web images Sorted/19/large/19-483_l.jpg
Me on näitä käytetty ja ovat toimivia kamppeita kipsilevyssä. Mihinkään muuhun eivät taida käydä.
No ei ainakaan näillä mun vehkeillä...enkä viittis porata läpi, kun yhdessä kohtaa (se saakelin neljäs reikä) on takana sähkökaappi. Vois tulla melko mojova isku ja kämppä pimentyä.
Mä kilttinä tyttönä menin ja ostin kerrankin ihan oikeanlaiset proputkin, mutta hulluksihan tässä tulee, kun ei homma toimi siltikään.
Tollanen:
Mies olisi käyttänyt itseporautuvia peltiruuveja, simple. Tästä opimme että kannattaa pyytää apua viisaammalta eikä olla bitch.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24530291:Ja paskat toi toimi.
Kokeiltu on.
Sulla on liian paksu ruuvi tuohon proppuun.Miten te saatte nuo jäämään siten, ettei ne mene sinne seinän siään, kun se sisäpuoli on ontto. Mä ruuvasin sen ihan varovasti ja kaikki näytti hyvältä, mutta siinä kohtaa kun löin hylyn paikoilleen ja aloin ruuvaamaan sitä kiinni niillä ruuveilla, ne proput meni seinästä läpi :kieh:
Noi ei kestä kovaa vetoa suoraan levystä ulospäin, levy lohkeaa propun ympäriltä. Parempi olisi levyn taakse aukeava proppu.
Tämä on parhaan mallinen, jos ei koolausta löydy
![]()
Noi ei kestä kovaa vetoa suoraan levystä ulospäin, levy lohkeaa propun ympäriltä. Parempi olisi levyn taakse aukeava proppu.
Tämä on parhaan mallinen, jos ei koolausta löydy
![]()