S-ryhmä tarjoaa alennuksia poliitikoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sillä lailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on niin kiva tämä meidän "ruokamafia"... :mad:

Eikö olekin?! Pistää kismittämään toden teolla! Mä ostaisin mielihyvin niin paljon kuin mahdollista pienten tuottajien tuottamaa ruokaa ilman näitä rosvoavia välikäsiä, mutta se ei kovin usein ole mahdollista - heh, on se niin "kätevää" perheenäidille, kun läheltä löytyy aina S- tai K-ryhmän kauppa! Se on vissiin sitä "lähiruokaa" sitten.

Kun tähän postaukseeni harva "tarttui", voinen tehdä sen päätelmän, että ihmisiä täällä palstalla ainakaan ei kiinnosta tällainen toiminta, ihan ok siis tämä Suomen korruptio - eiku "maan tapa".

Miten te kuvittelettä että s-ketjun liikkeet saapi aina parhaan paikat??
ABC huoltsikatkin on aina parhailla paikoilla, ja niihin jopa rakennetaan omat rampit..
Ettei vain nuo kunnan päättäjät saisi ohjeita jostain ylemmältä taholta.

Miks kansanedustajilla on niin jumalattomat palkat kun mihinkään ne ei juuri rahaa edes tarvitse?

Ilmaseks saa ajaa taksilla, kaikessa hyysätään ja ruuastakaan ei tarvii maksaa täyttä hintaa. Ja sit työläiset kituuttaa pienellä palkalla josta pitää maksaa kaikki itse.

Nyt on otettu oikein urakalla S -ryhmä hampaisiin, kun pärjäähän se paremmin kuin muut.

Kait nyt pikkupoliitikotkin elävät normaalia elämää ja monet käyvät töissä. Jos ne on S-ryhmän henkilökuntaa, niin tottakai niille kuuluukin henkilökunta-alennukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24533491:
Minäpäs tiedän miten kuka tahansa sirullisen s-etukortin haltija saa henkilökuntaedut. Se on pari napin painallusta. En ole vain uskaltanut kokeilla :xmas:

Ei se kyllä onnistu keltä vaan. Tai ainakin jälkeen päin joutuu vastuuseen.

[QUOTE="minä";24533454]Nyt on otettu oikein urakalla S -ryhmä hampaisiin, kun pärjäähän se paremmin kuin muut.

Kait nyt pikkupoliitikotkin elävät normaalia elämää ja monet käyvät töissä. Jos ne on S-ryhmän henkilökuntaa, niin tottakai niille kuuluukin henkilökunta-alennukset.[/QUOTE]

Luitko sinä ollenkaan sitä juttua? Ei ole kysymys mistään "pikkupoliitikoista".

Yhteistyössä