Miksi niin moni suhtautuu vihamielisesti Salkkareihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24519224:
Mun mielestä ihan järjetöntä kuraa, samoin ku ne jessuksen twilightit..joo, mä oon ystävällinen timantti-ihoinen vamppyyri :D

mun mies veti herneet nekkuun, kun katteli tvailaitteja enkä voinut vastustaa kommentoimasta niitä typeriä kiiltokuva vamppyyreja ( tiedän joo, ärsyttäväähän sellai kommentointi on :D ). tosi rankkaa, kun sellai runopojan näköi kalpee kaveri hiimuilee ympäriinsä.voi jessus. toisaalta ne on ihan laatukomediaa.

Niin, ihan sillä kysyin, että mitä "salkkari-vastustajat" katsovat, kun kiinnosti tietää katsovatko he pelkästään "järkeviä" asiaohjelmia, vai jotain muuta "hömppää" salkkareiden sijaan. :) Mutta siis ihan makuasioitahan nämä on. Itse tykkään salkkareiden lisäksi mm. emmerdalesta, tosi-tv hömpästä, asiallisista dokumenteista... Joitakin harvoja elokuviakin saatan katsoa.
Mulle tv:n katselu on tosiaan pääasiallisesti sellaista "aivot narikkaan"-viihdettä. En jaksa ottaa sitä niin kovin vakavasti. Enkä ymmärrä miksi esim. tästä salkkareista niin kauhea kohu on noussut. Jos ei halua itse katsoa, tai ei halua lastensa näkevän, niin telkkari kiinni vaan! Thats it! :)
Ja juu... BB:täkin jo innolla odotan. ;)

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Seurasin jonkin verran salkkareita aikoinaan. Seuraaminen loppui kun siinä alkoi olla niin älyvapaita juttuja, siis täysin epäuskottavia. Lisäksi näytteleminen on sitä mitä on joillakuilla hahmoilla.

Yksi syy vihamielisyyteen on varmaan se, että moni vanhempi antaa lastensa sitä katsoa vaikka tietävät ettei se lapsille sovi! Se pistää eniten vihaksi! Mun puolesta jokainen aikuinen saa katsoa mitä lystää mutta lapsiaan ei tarvitse moiselle altistaa!

Onhan se oikeesti ihan schaibaa. En ymmärrä kuinka kukaan fiksu sitä VOI katsoa. Olen aivan sarjan alkumetreillä katsonut pari jaksoa ja koin niin voimakkaan myötähäpeä kökköjen näyttelijäsuoritusten takia, etten todellakaan voinut katsoa enempää. Nyt iltapäivälehtien lööppien perusteella voin vain onnitella itseäni hyvästä valinnasta! Sarja ei aihepiiriensä vuoksi mitenkään sovellu ainakaan alakouluikäisille lapsille.

Mä en vaan pysty katsomaan sitä.
Vaikea suhtautua vihamielisestikään, en ole yhtään kartalla, mitä siinä tapahtuu.

Mutta käsikirjoitus, repliikit, näyttelijäsuoritukset eläytymisineen ko. sarjassa aiheuttaa mulle huomattavasti pahempaa myötähäpeän fiilistä, kuin esim. yksikään reality-paska ikinä. Mä häpeän sohvalla silmät päästäni niiden näyttelijäparkojen puolesta.

Jää siis väliin.

Katson telkkaria muutenkin tosi vähän. Jotain dokkareita joskus, leffoja, ja muutamat "taskulamppusarjat" menee boxille, että voin tylsänä iltana lyödä aivot narikkaan.

Meilläkin sitä katsottiin monta vuotta, sitten hajos digiboksi eikä pariin viikkoon nähty sarjaa ja huomasimme, että emme oikeastaan edes kaipaa sitä, joten miksi siis kuluttaa aikaa katsomalla jatkuvaa kieroilua/tappelua/sekoilua yms, kun ilmankin pärjää? Nyt ei olla sit muutamaan vuoteen katsottu ja mitään ei olla menetetty. :D Meillä loppui katsominen siis silloin joskus Eero/Aaro sotkun aikoihin, jotenkin se oli niin käsittämätön juonikuvio, että pilasi koko ilon sarjan katsomisesta.

Minä kyllä katson salkkarit joka ikinen kerta. Ja jos jakso jää näkemättä niin usein katson sen sitten netistä. Tullut ihan alusta asti seurattua sarjaa niin ei pysty enää jättämään kesken.
Ja satuin olemaan 9v kun kyseinen sarja telkkarista alkoi tulemaan, mutta en kyllä ole huomannut, että se olisi minulle aiheuttanut mitään traumoja tai olisin muutenkaan kasvanut kieroon (paitsi ehkä siltä osin, etten voi olla seuraamatta sarjaa) :D

:whistle: Tää on varmaan vähän naurettavaa, mutta ne on ihanan siistin ja huolitellun näköisiä joka tilanteessa. Siis vaikka jos esim.rapussa törmää johinkin. Koditkin heillä aika siistejä, vaikka mitä kriisiä olisi ollut. :D ..ja mua toi jollain perverssillä tavalla taitaa viihdyttää.

Mä ihmettelen suuresti sitä, että nyt on otsikoissa taas miten järkyttävä aloitusjakso oli. Siis mitäääh :O Eihän siinä ollu mitään.

Jotkut itkee miten järkyttäviä asioita tapahtuu salkkareissa, vaikka joka päivä saa lukea toinen toistaan kamalampia juttuja TOSIELÄMÄSTÄ.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Mä en vaan pysty katsomaan sitä.
Vaikea suhtautua vihamielisestikään, en ole yhtään kartalla, mitä siinä tapahtuu.

Mutta käsikirjoitus, repliikit, näyttelijäsuoritukset eläytymisineen ko. sarjassa aiheuttaa mulle huomattavasti pahempaa myötähäpeän fiilistä, kuin esim. yksikään reality-paska ikinä. Mä häpeän sohvalla silmät päästäni niiden näyttelijäparkojen puolesta.

Jää siis väliin.

Katson telkkaria muutenkin tosi vähän. Jotain dokkareita joskus, leffoja, ja muutamat "taskulamppusarjat" menee boxille, että voin tylsänä iltana lyödä aivot narikkaan.

*Mutta käsikirjoitus, repliikit, näyttelijäsuoritukset eläytymisineen ko. sarjassa aiheuttaa mulle huomattavasti pahempaa myötähäpeän fiilistä, kuin esim. yksikään reality-paska ikinä. Mä häpeän sohvalla silmät päästäni niiden näyttelijäparkojen puolesta.*
Mistä sä voit tietää repliikit,näyttelijäsuoritukset ja käsikirjoituksen olevan huonoja kun et kerran katso koko ohjelmaa eli *jää välistä*???
Mua aina huvittaa nää haukkumakommentit jotka tulee ihmisiltä jotka ei koskaan ole sarjaa katsoneet mutta silti ovat hyvin perillä kaikesta mitä siinä tapahtuu.Jotensakin kummaa :D:D:D

Koska luulevat ettei tuollaisia asioita tapahdu tosielämässä. Olen jo pitkään ollut sitä mieltä että monilla olisi elämä paljon helpompaa jos ihmiset hyväksyisivät sen tosiasian että maailma on sairas paikka eivätkä katselisi sitä pinkkien lasien läpi ja eläisi vaan tyytyväisenä pikku perheensä kanssa. Ja Salkkarit on VIIHDETTÄ, ei dokumentti mutta sitähän kunnollisen perheenäidin on vaikea ymmärtää. Viihde kun on kiellettyä.

Yhteistyössä