Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joko ootte Salkkarifanit kuullu? Mä kuulin tänään, että Salatut elämät-jaksot tulee dvd:ille! :heart: Tätä on odotettu! Ne vanhat jaksot on niiiin ihania. :heart: Siitä tulee mun iltojen ilo, kun katselen niitä jaksoja.![]()
Joko sie olet kaikki frendit ja sinkkuelämät katsonut ??Joko ootte Salkkarifanit kuullu? Mä kuulin tänään, että Salatut elämät-jaksot tulee dvd:ille! :heart: Tätä on odotettu! Ne vanhat jaksot on niiiin ihania. :heart: Siitä tulee mun iltojen ilo, kun katselen niitä jaksoja.![]()
Joko sie olet kaikki frendit ja sinkkuelämät katsonut ??
hommaa hieromasauva tai joku mies..
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24520698:Meidän koiruus on niissä alkuaikojen jaksoissa
Itselläkin ne jaksot on videolla, mutta kun ei ole enää edes videoita![]()
ai salkkareissa![]()
Joo, mulla on ne kaikki.![]()
miten niin väärin??huomennahan se alkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24520786:Rottis, muistaakseni 300 sarjan jaksoissa, ihan vain muutamassa.
Enkä muista tarkkaa kymmenystä, mutta 300 jotakin.
No niin tekeekin, toi on jännä laskuri. Mulla oli tietskikan kello aika päin persettä ja toi laskuri näytti väärin.
kenellä se oli vai kävelikö vaan jossain taustalla=???sähän oot sit melkein julkkis ku sun koira on päässy telkkariin
![]()