onko paikalla muita, jotka yrittää vauvaa seksuaalisesti haluttoman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
meillä yksi lapsi ennestään, nyt toinen haaveissa mutta seksihän se tuottaa ongelmia. hyvinä aikoina miestä kiinnostaa kahden viikon välein, yleensä kerran kuussa. pahimmillaan oli 6kk selibaattia. taustalla on masennusta mutta se on nykyään historiaa, haluttomuutta sen sijaan on edelleen. estolääkitys masennukseen tosin varulta vielä on jahka sen saa vihdoin purettua (mies ei ole saanut vain aikaan), sekin saattaa tietty vaikuttaa. mutta selittää haluttomuuttaan häpeällä, syyllisyyden tunteilla seksin jälkeen.

nyt on sit sellainenkin ongelma, että kun seksiä on vain kerran kuussa ja se on siihen ovulaatioon yritettävä tähdätä, niin miehellä häviää erektio kesken touhun. sanoo sen johtuvan suorituspaineista. enhän minä raskaudu tällä menolla ikinä! tähän saakka olen jaksanut olla ymmärtäväinen, rohkaiseva ja hellä, mutta tänään voin kertoa että kilahti. ja ihan vain siksi, että mies alkoi kiukutella epäonnistunutta suoritustaan.

voi helvetti!!! onko kohtalotovereita? mikä avuksi? ja suunsoittajia en tähän ketjuun kaipaa, kiitosta vain jo etukäteen huomaavaisuudesta!

Ilman suunsoittoa, jos seksi sinulle merkitsee ilmeisesti enemmän kuin miehellesi niin onko sen lapsen tekeminen nyt ihan paras idea, kun tuo seksittämyys tulee homman muroihin kusemaan tulevaisuudessakin kunnes joku päivä saat tarpeeksesi, jollei sitä seksittömyyttä yritetä hoitaa ensiksi.

mies on muuten ihan täydellinen. ja haluttomuus vaivaa miestäkin. siksi en ensimmäisenä ole seksin takia jättämässä, meillä on onnellinen perhe. ja olisin tyytyväinen tuohon kerran kahdessa viikossa touhuun, nyt vaan miehellä on paineita raskaustoiveiden takia. tuskin olemme ainoa pari, vaikka tämä minua tällä hetkellä väsyttääkin.

[QUOTE="vieras ap";24507251]mies on muuten ihan täydellinen. ja haluttomuus vaivaa miestäkin. siksi en ensimmäisenä ole seksin takia jättämässä, meillä on onnellinen perhe. ja olisin tyytyväinen tuohon kerran kahdessa viikossa touhuun, nyt vaan miehellä on paineita raskaustoiveiden takia. tuskin olemme ainoa pari, vaikka tämä minua tällä hetkellä väsyttääkin.[/QUOTE]

Miksi sinä haluat vähätellä asiaa mikä sinua selkeästi häiritsee? luuletko että vauvan kanssa asia ei enää häiritse? Jos itse ilmaiset asian niin että se selkeästi sinua häiritsee, niin mikset ryhdy toimenpiteisiin sen sijaan että yrität keskittyä muihin asioihin? Ei kukaan sanonut että pitää ukkos jättää pystyyn, vaan sen että ongelma pitää käsitellä ennenkuin alkaa tekemään päätöksiä minkä kanssa joutuu elämään loppuelämänsä.

olen asian hyväksynyt ja se ei minua häiritse tavallisesti. nyt vain on sellainen tilanne että se häiritsee, luulisi että se on ymmärrettävää kun raskaaksi yritän tulla. mieskin toivoo vauvaa. normaalisti kahden viikon välein lemmen leiskuntaa kelpaa minulle hyvin. nyt tilanne vain on hetkellisesti vaikeutunut kun on suorituspaineita. siinä se. kaipasin kohtalontovereita, en joukkohyökkäystä palstapsykologeilta.

Meillä on lapset tehty, mutta taisteltiin joskus saman ongelman kanssa. Lapsia tehdessä sain vokoteltua miehen lemmenleikkeihin keskimäärin kerran kuukaudessa, kun normaalisti tahti oli "silloin nuorena" kerran kolmessa kuukaudessa. (Nyt ollaan tahdissa kerran kolmessa vuodessa.)

Me saatiin lapset yllättävän helposti alulle; kaikki raskaudet alkoivat 1-6 kierrossa. Tosin ehkä miehen siittiöiden huono laatu harvakseltaan tapahtuvan siemensyöksyn takia teki sen, että aika monta keskenmenoakin oli. Nyt on kuitenkin lapset tehty, joten kyllä se onnistuu haluttomankin miehen kanssa. :) Ei muuta kuin positiivista asennetta ja pitkää pinnaa.

Ilman suunsoittoa, jos seksi sinulle merkitsee ilmeisesti enemmän kuin miehellesi niin onko sen lapsen tekeminen nyt ihan paras idea, kun tuo seksittämyys tulee homman muroihin kusemaan tulevaisuudessakin kunnes joku päivä saat tarpeeksesi, jollei sitä seksittömyyttä yritetä hoitaa ensiksi.

Parempi saada lapset saman miehen kanssa vaikka riskinä eroaminen vuosien päästä seksittömyyden takia kuin erota ja EHKÄ joskus vuosien päästä on suhteessa jossa kaikki kunnossa ja sitten tulee lapsia eri miehille, isot ikäerot sun muut asiat lasten välillä. Ja ehkei parempaa suhdetta ja toista lasta edes tule.

Ymmärrän ap.ta

[QUOTE="vaimo";24507350]Meillä on lapset tehty, mutta taisteltiin joskus saman ongelman kanssa. Lapsia tehdessä sain vokoteltua miehen lemmenleikkeihin keskimäärin kerran kuukaudessa, kun normaalisti tahti oli "silloin nuorena" kerran kolmessa kuukaudessa. (Nyt ollaan tahdissa kerran kolmessa vuodessa.)

Me saatiin lapset yllättävän helposti alulle; kaikki raskaudet alkoivat 1-6 kierrossa. Tosin ehkä miehen siittiöiden huono laatu harvakseltaan tapahtuvan siemensyöksyn takia teki sen, että aika monta keskenmenoakin oli. Nyt on kuitenkin lapset tehty, joten kyllä se onnistuu haluttomankin miehen kanssa. :) Ei muuta kuin positiivista asennetta ja pitkää pinnaa.[/QUOTE]

kiitos sulle asiallisesta vastauksesta. meillä esikko sai tokasta kierrosta alkunsa, tätä toista on nyt yritetty aika löysällä meiningillä kolme-neljä kuukautta. että ehkäpä meilläkin kohta nappaa :) kun mies nyt unohtaisi hermoilun.

[QUOTE="vieras ap";24507326]olen asian hyväksynyt ja se ei minua häiritse tavallisesti. nyt vain on sellainen tilanne että se häiritsee, luulisi että se on ymmärrettävää kun raskaaksi yritän tulla. mieskin toivoo vauvaa. normaalisti kahden viikon välein lemmen leiskuntaa kelpaa minulle hyvin. nyt tilanne vain on hetkellisesti vaikeutunut kun on suorituspaineita. siinä se. kaipasin kohtalontovereita, en joukkohyökkäystä palstapsykologeilta.[/QUOTE]

Mikäs hyökkäys täällä on ollut? kysellyt vain että miksi toimit järjenvastaisesti. yleensä ongelmia ratkotaan jos tiedostetaan sellaisen olemassaolo, jos asiat on sinun mielestä ok, niin anna mennä vaan.

Mikäs hyökkäys täällä on ollut? kysellyt vain että miksi toimit järjenvastaisesti. yleensä ongelmia ratkotaan jos tiedostetaan sellaisen olemassaolo, jos asiat on sinun mielestä ok, niin anna mennä vaan.

no miks sinä ylipäätään tuttuun tyyliisi tulit koko ketjuun päpättämään? kun kyse ei ollut nyt mun tulevaisuuden suunnitelmistani, vaan hain kohtalontovereita tässä "ongelmassani" joka väistyy, jahka raskaaksi tulen.

[QUOTE="vieras ap";24507395]hyvä idea poistua. kuten sanoin, hain kohtalontovereita ja heiltä neuvoja, en muuta.[/QUOTE]

Juu, poistun poistun, onnea valitsemallasi tiellä.

[QUOTE="vieras ap";24507395]hyvä idea poistua. kuten sanoin, hain kohtalontovereita ja heiltä neuvoja, en muuta.[/QUOTE]

Kiristääkö seksittömyys pinnaa?

Sori, en voinut vastustaa... Ja tsemppiä tärpi odotteluun, jollet muuten halua tilanteeseesi vaikuttaa.

Älä välitä paskantärkeistä kaikkitietäjistä, jotka yhden viestin perusteella luulevat tietävänsä mikä on muille parhaaksi. Itse tiedät milloin suhteesi kunnossa, ja minä(kin) puolestani omalla kokemuksella tiedän, että se ei ole mistään penetraatioiden määrästä kiinni.

Meillä ensimmäisen yrityskuukauden ovulaatio sijoittui pitkähkön sukulaisvierailun ajaksi. Eihän siitä olisi mitään tullut. Meillä oli ennen sitä yksi ilta aikaa melko hyvällä todennäköisyyydellä kokeilla. Suorituspaineiden takia meinasi mennä puihin koko homma. Mieheni ottaa muutenkin aika herkästi paineita tässä asiassa (Mitä ei ole auttanut se että suhteen alkuvaiheissa ymmärtämättömyyttäni riitelin asiasta aika paljon.) Kärsivällisyydellä ja tahdonvoimalla saatin kuitenkin onnellinen lopputulos aikaan. "Vähän" väkinäiseksi meni, myönnetään, mutta ei turhaan. Minä plussasin heti tästä ensiimmäisestä ja ainoasta yrityksestä.
Toista kertaa en kuitenkaan tekisi sitä virhettä, että kerron miehelle että nyt olisi ovulaatio ja parhaat mahdollisuudet eli käyppä hommiin. Turha kasata paineita.

Onnea ap hankkeeseenne ja koettakaa ottaa vaan rennosti. (Ja tosiaan masennuslääkkeistä eroon pääsemiseen saattaa jopa ratkaista kaikki ongelmanne. Laiska libido kun ei välttämättä ole mikään ikuinen vaiva. Elämäntilanteet muuttuvat.)

Kun seksi ei onnistu, ostakaa tavallista babyöljyä.Sillä tussun suu liukkaaksi ja näppärin sormin ihan stondaamaton vehje tussuun, siinä sit hieman liikehdintää, niin kyllä se mies siitä rytmiin taas pääsee. Toinen konsti on setalaisten: ukolta spermat pahvimukiin ja siitä tussuun.

Yhteistyössä