Onkohan täällä muita miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Isäkin
  • Ensimmäinen viesti
jos se käy tällä palstalla niin kysy täällä jos tosielämässä kommunikointi kahden aikuisen välillä on oikeasti noin mahdotonta

täällähän voi hoitaa sitten muutkin arkipäiväiset viestittelyt kuten ostoslistat yms.

• Tykkää
Reactions: Data
Isäkin
On käynyt kyllä täällä lukemassa ja keskustelemassakin varmaan. Joskus yhdessäkin lueskeltu täällä. Tarkoitan siis fyysisesti satuttanut. Oli kaverinsa polttareissa ja tämän päivän ollut vaisu ja säikky. Enkä ole kehannut epäilystäni suoraan myöntää. Odotin koko päivän että kertois jotaa mut ei oo mitään kertonu.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isäkin;24506684:
On käynyt kyllä täällä lukemassa ja keskustelemassakin varmaan. Joskus yhdessäkin lueskeltu täällä. Tarkoitan siis fyysisesti satuttanut. Oli kaverinsa polttareissa ja tämän päivän ollut vaisu ja säikky. Enkä ole kehannut epäilystäni suoraan myöntää. Odotin koko päivän että kertois jotaa mut ei oo mitään kertonu.
Oisko mahdollista että on hairahtanut juhlahumussa vieraisiin? Kysy poi, onko jokin hätänä, olet erilainen kuin normaalisti.

"nainen"
[QUOTE="vieras";24506701]Oisko mahdollista että on hairahtanut juhlahumussa vieraisiin? Kysy poi, onko jokin hätänä, olet erilainen kuin normaalisti.[/QUOTE]

niin tai sit joku on väkisin tehny sille jtn??tai sit ei oo tapahtunu yhtään mitään. oon mäkin välillä miehen mielestä outo ja vaisu mut ei aina jaksa olla samanlainen ilonen ym..

Isäkin
[QUOTE="vieras";24506688]En kyllä ole mies, mutta mitä jos kokeilisit ihan perus kuulumisten kysymistä? Miten jakselet, onko kaikki hyvin.....?[/QUOTE]

Päivällä kysäsin vointia mut sano vaan et väsynyt eilisen jäljeltä. Muuten ok. Illalla kun lapset nukahti kysyin uudestaan tunnelmia ja sanoi vaan ihan ok. Väsynyt on varmasti mut on säikkynyt turhia. Säpsähdellyt. Ja kun on aina kiltti kaikille niin epäilen että joku on voinu käyttää hyväks kiltteyttä. Tai tämä tunne minulla on vaan vahva en tiedä mistä se on peräisin.

"vieras"
[QUOTE="nainen";24506725]niin tai sit joku on väkisin tehny sille jtn??tai sit ei oo tapahtunu yhtään mitään. oon mäkin välillä miehen mielestä outo ja vaisu mut ei aina jaksa olla samanlainen ilonen ym..[/QUOTE]

Totta kyllä. Aloittjan nyt kannattaisi vaan kysyä ihan suoraan, ehkä vaimo ei vain tiedä mistä aloittaa..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isäkin;24506732:
Päivällä kysäsin vointia mut sano vaan et väsynyt eilisen jäljeltä. Muuten ok. Illalla kun lapset nukahti kysyin uudestaan tunnelmia ja sanoi vaan ihan ok. Väsynyt on varmasti mut on säikkynyt turhia. Säpsähdellyt. Ja kun on aina kiltti kaikille niin epäilen että joku on voinu käyttää hyväks kiltteyttä. Tai tämä tunne minulla on vaan vahva en tiedä mistä se on peräisin.
Nyt kun lapsetkin nukkumassa, ehkä avautuu helpommin? Istuta alas, ota käsistä kiinni, ota katsekontakti ja sano suoraan, että tunnet vahvasti jonkin olevan vialla.

Isäkin
Ja käsivarressa oli pieni mustelma. Meidän 1½v napero kyllä nipistelee ja muksii päällään ku ei tykkää pukemisesta ja voi olla tullu sellasesta. Mut en oo kehdannu kysyä suoraan. En tiiä miten sen kysyn.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isäkin;24506808:
Ei ollut ryyppäämässä vaan kuskina. Kolmas muksu tilauksessa eikä sillo käytä alkoholia.
Edelleen; kysy suoraan. Kerro sille samat asiat mitä oot tässä nyt meille kertonut, eli miksi epäilet, mitä epäilet. Ei se sen vaikeampaa ole..

Ihmeellisen sulkeutunutta. Kuitenkin melko vakavasta asiasta kyse, ja jos teidän perheessä ei voi puhua suoraan siitä, niin mistä sitten? Säästäkö te päivät jutustelette??

Anteeksi purkaus, omatparisuhdekriisit painaa päälle..

fffff
Alkuperäinen kirjoittaja Isäkin;24506808:
Ei ollut ryyppäämässä vaan kuskina. Kolmas muksu tilauksessa eikä sillo käytä alkoholia.
ai no oisit heti kertonu...minä en jaksas ees kavereille lähteä kuskiksi jos oisin raskaana... siis olen tällä hetkellä:D jos se on vaan väsyny kerran raskaana on?? tai sit se on tehny jtn tai joku kännissä lääppiny ja yrittäny sitä:O

Isäkin
ai no oisit heti kertonu...minä en jaksas ees kavereille lähteä kuskiksi jos oisin raskaana... siis olen tällä hetkellä:D jos se on vaan väsyny kerran raskaana on?? tai sit se on tehny jtn tai joku kännissä lääppiny ja yrittäny sitä:O
Ei ole vielä raskaana tiettävästi. Mut ei oo koskaa käyttäny alkoholia ku ollaa toivottu raskautta.
Ja puhutaa kyl avoimesti yleensä kaikesta. Mut kun ei oo mitää ite kertonu ni en oo tollasta kehannu suoraa kysyä. En ees tiiä miten ite reagoin jos jotaa pahaa paljastuu. Ja miten hän sit reagoi jos kysyn syyttä suotta.

ei ole todellista
täh??? Oot kuitenkin saanut kaksi lasta aikaan naisesi kanssa, jolta et uskalla kysyä että M.I.K.Ä H.Ä.T.Ä.N.Ä? Sattuiko eilen jotain, miten ilta sujui..??

Kasva aikuiseksi, Ole mies tai lopeta tuo satujen kertominen.

Yhteistyössä