Isäkin
Ja naisetkin saa toki vastata. Luulen että vaimoani on joku satuttanut eilen mut en kehtaa suoraan kysyä. Miten *elvetissä voin kysyä? Miten te muut kysyisitte?
Oisko mahdollista että on hairahtanut juhlahumussa vieraisiin? Kysy poi, onko jokin hätänä, olet erilainen kuin normaalisti.Alkuperäinen kirjoittaja Isäkin;24506684:On käynyt kyllä täällä lukemassa ja keskustelemassakin varmaan. Joskus yhdessäkin lueskeltu täällä. Tarkoitan siis fyysisesti satuttanut. Oli kaverinsa polttareissa ja tämän päivän ollut vaisu ja säikky. Enkä ole kehannut epäilystäni suoraan myöntää. Odotin koko päivän että kertois jotaa mut ei oo mitään kertonu.
Nyt kun lapsetkin nukkumassa, ehkä avautuu helpommin? Istuta alas, ota käsistä kiinni, ota katsekontakti ja sano suoraan, että tunnet vahvasti jonkin olevan vialla.Alkuperäinen kirjoittaja Isäkin;24506732:Päivällä kysäsin vointia mut sano vaan et väsynyt eilisen jäljeltä. Muuten ok. Illalla kun lapset nukahti kysyin uudestaan tunnelmia ja sanoi vaan ihan ok. Väsynyt on varmasti mut on säikkynyt turhia. Säpsähdellyt. Ja kun on aina kiltti kaikille niin epäilen että joku on voinu käyttää hyväks kiltteyttä. Tai tämä tunne minulla on vaan vahva en tiedä mistä se on peräisin.
Edelleen; kysy suoraan. Kerro sille samat asiat mitä oot tässä nyt meille kertonut, eli miksi epäilet, mitä epäilet. Ei se sen vaikeampaa ole..Alkuperäinen kirjoittaja Isäkin;24506808:Ei ollut ryyppäämässä vaan kuskina. Kolmas muksu tilauksessa eikä sillo käytä alkoholia.
ai no oisit heti kertonu...minä en jaksas ees kavereille lähteä kuskiksi jos oisin raskaana... siis olen tällä hetkellä jos se on vaan väsyny kerran raskaana on?? tai sit se on tehny jtn tai joku kännissä lääppiny ja yrittäny sitä:OAlkuperäinen kirjoittaja Isäkin;24506808:Ei ollut ryyppäämässä vaan kuskina. Kolmas muksu tilauksessa eikä sillo käytä alkoholia.
Ei ole vielä raskaana tiettävästi. Mut ei oo koskaa käyttäny alkoholia ku ollaa toivottu raskautta.ai no oisit heti kertonu...minä en jaksas ees kavereille lähteä kuskiksi jos oisin raskaana... siis olen tällä hetkellä jos se on vaan väsyny kerran raskaana on?? tai sit se on tehny jtn tai joku kännissä lääppiny ja yrittäny sitä:O