Kokeile seuraavaa ja kommentoi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hair
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hair

Vieras
Ota tuppo hiuksia ja pyörittele ensin tuppoa etusormen ja peukalon välissä. Irrota ote. Sitten ota tuposta taas kiinni aika ylhäältä. Pitele tuppoa taas etusormen ja peukalon välissä ja ala heiluttaa tuppoa keskisormella. Ota kirja. Ala heilutella tuppoa kirjan sivuja vasten.

Oliko kivaa? Tuntuiko luonnolliselta?

Entä miltä kuulostaa, että joku tekee tuollaista hiuksillaan joka päivä ja on tullut tuollaisesta riippuvaiseksi? Että aina kirjaa lukiessa tekee mieli ottaa hiukset mukaan?

Joku tuossa välissä sanoi, että tää olisi pakko-oireista :O Itse olen taas aina epäillyt että tää on joku autististinen piirre... Olen tehnyt tuota hiuksilla pienestä asti + heilutellut kaikkea muutakin mahdollista; avainnauhoja, hyppynarua, koruja... Ihmettelin aina pienenä ja ihmettelen oikeastaan vieläkin, että miksi kukaan muu ei tee samoin?

[QUOTE="vieras";24498170]Koita nyt jo uskoa, että ketään ei kiinnosta mitä teet hiuksillesi kirjaa lukiessasi![/QUOTE]

OK, mutta mua kiinnostaa tietää ONKO SE NORMAALIA ja siksi kysynkin että tekeekö kukaan muu niin vai miksi en ole nähnyt kenenkään tekevän?

Mä en kyllä kokeile tota, mutta jos mä keskityn esimerkiksi lukemaan kirjaa niin saatan kyllä pyöritellä hiuksiani.. Ja yksi mitä teen myös niin hiplailen niillä huuliani ja kaulaa :D