Mitä eläimiä palstalaiset muistuttavat?

Eikun tän ketjun nimi olis pitänyt olla; Mitä eläintä VIP-palstalaiset muistuttavat.:xmas:

On taas samat kaverit kun joka ikisessä 'palstalaisia' koskevassa ketjussa.
totta, voisiko sitten lainata vaikkapa Ismoa

Julkinen eläin
Julkinen eläin
Mä olen julkinen eläin
Julkinen

Julkinen eläin
Sä olet julkinen eläin
Julkinen eläin
Julkinen
[ Lyrics from: Hassisen Kone - Julkinen El ]
On vanha rouva hurmiossa
Luonnon ihmeitten
Hän ymmärtää, ei maailmassa
Oo yksin ihminen
On metsät, mesimarjat,
Laaksot, lahnat kutuineen
"akvaario", hän päättää,
"sen mä teen"
Hän kädet yhteen liittää
Kiittää:
"Ihanaa kun täälläpäin
On julkinen kasvi ja julkinen eläin"

Hampaat välkyy auringossa
Siitepöly leijailee
Kaksi luonnon kaunotarta
Ihmisille hymyilee

Hampaat välkyy auringossa
Siitepöly leijailee
Kaksi luonnon kaunotarta
Ihmisille hymyilee,
Hymyilee, hymyilee, hymyilee

Julkinen eläin
Julkinen eläin
Mä olen julkinen eläin
Julkinen

Julkinen eläin
Sä olet julkinen eläin
Julkinen eläin
Julkinen

Julkinen eläin
Olen julkinen eläin
Julkinen eläin
Julkinen huora
Tällä roolilla mä oon

Julkinen eläin
Olen julkinen eläin
Julkinen eläin
Julkinen... eläin!

oho meni lainaus vähän pieleen. Mutta sanat silti siellä.

Tatuoitu jätkä on jack russelin terrieri. Sinnikäs, jollain tavalla söpö ja aina sama laulu. :D Ottaa innokkaasti kontaktia muihinkin kuin läheisiin ihmisiin, tutustuu mielellään kaikkiin, mutta ei oikein pysyvästi sitoudu. Rakastaa hyvää ruokaa, ja söisi sitä aina kun saa.

Minusta tämä oli kyllä ihan hauska ketju ja ainakin kai melko harmittomaksi tarkoitettu. Tuon julkisen eläimen linkitin tuonne hetken mielenjohteesta.. tavallaan minusta jokainen joka tälläisissä pinoissa kirjoittaa , on ihan hivenen julkinen eläin. ( tätä ei pidä ymmärtää väärin) palsta-analyysin haluaminen itsestään on oman julkisuuskuvansa etsimistä.

Mutta tälläinen, jossa kuvaukset ovat ihan fiktiivisiä, toki niissä ehkä on jotain mielikuvia nikeistä, on mielestäni aika harmitonta. Eri asiat ovat sitten sellaiset kuvapinot, jotka mielletään sellaisiksi saan vapauden haukkua toisen- pinon.

• Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Minusta tämä oli kyllä ihan hauska ketju ja ainakin kai melko harmittomaksi tarkoitettu. Tuon julkisen eläimen linkitin tuonne hetken mielenjohteesta.. tavallaan minusta jokainen joka tälläisissä pinoissa kirjoittaa , on ihan hivenen julkinen eläin. ( tätä ei pidä ymmärtää väärin) palsta-analyysin haluaminen itsestään on oman julkisuuskuvansa etsimistä.

Mutta tälläinen, jossa kuvaukset ovat ihan fiktiivisiä, toki niissä ehkä on jotain mielikuvia nikeistä, on mielestäni aika harmitonta. Eri asiat ovat sitten sellaiset kuvapinot, jotka mielletään sellaisiksi saan vapauden haukkua toisen- pinon.
Niinpä. Itselleni näiden keksiminen on ainakin puhtaasti tajunnan virtaa, jonkinlaista alitajuista mielikuvaa siitä, mitä henkilön nikki ja hänen kirjoituksensa kuvastavat. Itse ainakaan en ole mitenkään tietoisesti ajatellut, kenestä kirjoitan, kenestä en. Toki sellaisesta on helpompi kirjoittaa, jonka juttuja muutenkin on tullut seurattua tai jonka kanssa on samalla aaltopituudella täällä tai muualla. Hyvänmielen ketjun voi jokainen halutessaan käsittää henkilökohtaiseksi loukkaukseksi itseään kohtaan, se ei kuitenkaan tarkoita, että aloittaja tai kukaan mielikuviaan julkituova sitä olisi sellaiseksi tarkoittanut.

Mulle kans tuommonen syvälle luotaava analyysi.
En ole yhtä hyvä kuin kirjaileva joutsenemme Ultramariini mutta yritän. :rolleyes: har min kohdalla yritän välttää mielikuvaa porosta, joka jostain syystä nousee päähäni parhaillaan. :whistle: Mutta har mi voisi olla kissa. Sellainen sheba-mainoksen kissa. Hemmottelua rakastava, arvonsa tunteva. Ei tippaakaan kuitenkaan ylimielinen vaan ennemminkin rakkaitaan uskollisesti palvova ja palveleva. Rakastaa syksyä ja lämpimiä iltoja tulen ääressä, jolloin hän voi venytellä notkeita raajojaan ihanan samettisen tyynyn päällä. On huomautettava, että tällä kuumalla kissalla on erityisen pehmeät, suloiset tassut ja kuninkaallisen silkkinen turkki. Silmät ovat älykkäät ja näkevät paljon, tosin hän usein viisaasti vaikenee, vaikka mielessä tuikkisi teräviä sanoja. Viiksikarvat ovat kauneinta silkkiä, ja ne värähtelevät aistillisesti kun hän käpertyy rakkaimpansa kainaloon.

• Tykkää
Reactions: har mi
En ole yhtä hyvä kuin kirjaileva joutsenemme Ultramariini mutta yritän. :rolleyes: har min kohdalla yritän välttää mielikuvaa porosta, joka jostain syystä nousee päähäni parhaillaan. :whistle: Mutta har mi voisi olla kissa. Sellainen sheba-mainoksen kissa. Hemmottelua rakastava, arvonsa tunteva. Ei tippaakaan kuitenkaan ylimielinen vaan ennemminkin rakkaitaan uskollisesti palvova ja palveleva. Rakastaa syksyä ja lämpimiä iltoja tulen ääressä, jolloin hän voi venytellä notkeita raajojaan ihanan samettisen tyynyn päällä. On huomautettava, että tällä kuumalla kissalla on erityisen pehmeät, suloiset tassut ja kuninkaallisen silkkinen turkki. Silmät ovat älykkäät ja näkevät paljon, tosin hän usein viisaasti vaikenee, vaikka mielessä tuikkisi teräviä sanoja. Viiksikarvat ovat kauneinta silkkiä, ja ne värähtelevät aistillisesti kun hän käpertyy rakkaimpansa kainaloon.
No mistä sulle muka poro tuli mieleen? Mutta ainakin tuo meni kohilleen että tykkään syksystä.

Mulle kanssa :) Nuo ovat hyvin kirjoitettuja :)
Simpanssi, joka on älykäs ja uuttera ja jaksaa ahertaa mielekkääksi kokemansa asian parissa pitkään. Kokeilee ja oppii uusia asioita, joskus yritysten ja erehdysten kautta. Periksiantamaton ja sinnikäs. Luotettava paviaani-isä, joka huolehtii jälkeläisistään hyvin, vaikka joskus ne haastavatkin hänet hankaliinkiin tilanteisiin.. sellainen isä, joka jaksaa kantaa poikasiansa ja nyppiä kirppuja heidän turkeistaan, jos he sitä toivovat ja silloinkin kun he eivät sitä toivo, mutta se on heille tarpeen. Uros. Jota jotkut naarat tavoittelevat.

• Tykkää
Reactions: Data ja tytsi-89
Mulle kanssa :) Nuo ovat hyvin kirjoitettuja :)
Datasta tulee jostain syystä mieleeni hirvi. Ei maukkaan lihan, vaan muiden syiden vuoksi. :rolleyes: Hän on metsien nöyrä kuningas, joka ei hallitse metsää vaan antaa metsän hallita itseään. Hirvi on kotonaan maastossa kuin maastossa: sankassa mäntymetsässä hiljaa käyskennellessään, pellon laidalla laiskasti laiduntaessaan, kallion laella ylväästi seisoessaan upean sarvikruunun piirtyessä jylhänä vasten sinistä taivasta. Siellä hirvi kääntää katseensa kohti valkeita pilviä ja haaveilee hetken ajan olevansa maakotka, joka juuri lensi sen pään ylitse. Mutta ei. Se kääntää rauhallisena, opitun rauhallisena, päänsä ja tyytyy omaansa. Kaukaa katsottuna sen suuruutta on vaikeaa ymmärtää, mutta sen tullessa lähemmäs ei voi kuin henkäistä. Parhaimmilaan hirvi on yllättäessään. Joskus sen voi löytää joesta tai järvestä laiduntamasta tai uimassa pitkiä matkoja haluamaansa päämäärään. Datahirvi on sinnikäs puurtaja, joka kylläkin joskus kirmaa mahtavaan laukkaan, jolla voi olla tuhoisat seuraukset jos paikka ei ole ihan oikea. Sen turkissa tuoksuu pihka ja kuusipuu, ja suurissa mustissa silmissä asuu salattu viisaus, niin paljon se on jo nähnyt.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä