Mitä eläimiä palstalaiset muistuttavat?

Ncm, olet vaikea pala. Yritin miettiä mikä voisit olla, mutta kuulut siihen kategoriaan, jossa voisi ihan yhtä hyvin olla lintu tai kala. Et siis kovin helposti luokiteltavissa ainakaan mun mielestäni. Mutta yritän.

Voisit olla kilpikonna. Hyvin suojassa kuoren alla, vähäeleinen, älykäs ja tarkkaavainen.
Minä mietin samaa. Valitsisin ehkä viisaan pöllön hänelle.

"minä"
Ncm, olet vaikea pala. Yritin miettiä mikä voisit olla, mutta kuulut siihen kategoriaan, jossa voisi ihan yhtä hyvin olla lintu tai kala. Et siis kovin helposti luokiteltavissa ainakaan mun mielestäni. Mutta yritän.

Voisit olla kilpikonna. Hyvin suojassa kuoren alla, vähäeleinen, älykäs ja tarkkaavainen.
Minun mielestäni hän (ja myös sinä) olette jotain näätäeläimiä. Sellaisia viileitä ja älyllisiä, tappajia. :)

Ei ei ei.. nyt olen ihan eri mieltä. :rolleyes: Tytsi on kuin afgaanin vinttikoira: haaveellisella tavalla hidas ja rauhallinen, todella uskollinen ja läheisiään kohtaan auttavainen, tyytyväinen luonne, jonka seurassa voi vaieta pitkään tai pölistä pontevasti. Turkkirotu. :D :heart:
En minä tietysti puudeleita tai afgaaneitakaan tunne, mutta minusta puudeli on karvainen ja jalo :D (Ei pahalla)

"harmaa"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24484365:
Lunatic on ihan aito susi.

metsänpeitto on ryhävalas :heart:

Herra Majuri on suomenpystykorva. Siis koira.

Tytsi on puudeli.

Jonsered on rantakäärme.

Data on robottikoira.

Pölyesteristä ei valitettavasti sattuneesta syystä tule muuta mieleen kuin rukoilijasirkka.

Booty on alpakka.

Huspati Huta on ragdoll-kissa.
Suomenpystykorva..tää luki et SIEMENSYÖKSYkorva..:D

• Tykkää
Reactions: Pinki
"minä"
[QUOTE="minä";24485224]Minun mielestäni hän (ja myös sinä) olette jotain näätäeläimiä. Sellaisia viileitä ja älyllisiä, tappajia. :)[/QUOTE]

Hupsista, pahoittelen huonoa sanavalintaa... En siis väitä missään nimessä, että te olisitte tappajia, vaan sitä, että olette ns. ravintoketjun yläpäässä... :D

Non compos mentis
[QUOTE="minä";24485430]Hupsista, pahoittelen huonoa sanavalintaa... En siis väitä missään nimessä, että te olisitte tappajia, vaan sitä, että olette ns. ravintoketjun yläpäässä... :D[/QUOTE]

Eiks siel oo hajottajat?

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24485338:
En minä tietysti puudeleita tai afgaaneitakaan tunne, mutta minusta puudeli on karvainen ja jalo :D (Ei pahalla)
Puudelit on musta söpöjä mut vähän sellaisia... hössöjä. :rolleyes: Mutta ei vaan, oikeestihan jokainen saa kertoa oman mielipiteensä. :D Saa tytsi olla puudelikin. :D

Yhteistyössä