Mitä eläimiä palstalaiset muistuttavat?

Mä olin aika kaukana gasellista tänään kun rymistelin kauppakassieni kanssa dösään. :D Joku mies kyseli huolestuneena, että ei kai sulla ole astmakohtausta, kun hengitykseni vinkui suunnilleen viimeistä päivää sinne bussiin päästyäni.. :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="vieras";24485000]ja sinähän se taas olet, kaikki muut tämän on ihan hyvällä ottanu mutta taas täällä on kukas muukaan ku riepu valivalivali. äh.[/QUOTE]

Kaikki eläimet ei kyllä tasan tarkkaan oo olleet kovin imartelevia.

hoooo
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24485070:
Scarlett on tälläinen papukaija, jolla on punainen tukkakin.
Täsmää "palstaluonteeseen"eli kuten papukaija;aina rääkymässä ja herhistelemässä höyheniään kun viimestä päivää...."GRRRRRAAAA PERKELEEN IDIOOTIT GGGRRRAAA !"

Täsmää "palstaluonteeseen"eli kuten papukaija;aina rääkymässä ja herhistelemässä höyheniään kun viimestä päivää...."GRRRRRAAAA PERKELEEN IDIOOTIT GGGRRRAAA !"
En mä sitä meinannut, mutta murteesta tulee se mielleyhtymä. Ja muutenkin se semmoinen, että on nopea sanomaan. En mä halua tarkottaa mitään negatiivista, enkä halua, että tulee pahaa mieltä.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
hoooo
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24485095:
En mä sitä meinannut, mutta murteesta tulee se mielleyhtymä. Ja muutenkin se semmoinen, että on nopea sanomaan. En mä halua tarkottaa mitään negatiivista, enkä halua, että tulee pahaa mieltä.
ei se murre vaan se miten hän kilahtelee ja kiukustuu ihan holtittomasti

Yhdyn täydellisesti Peskyn kuvaukseen eritoten Ultramariinin joutsenesta, mutta myös Tytsin afgaanista.

Pesky taas itse on iloinen, seurallinen ja pirteä rakkauspapukaija.

Persvako on joka paikkaan pyrähtelevä, uskalias, iloa ulkonäöllä ja ulosannilla tuottava punarinta.

Lilii on arvonsa tunteva, rauhallinen, etäinen ja vähän vaikeasti lähestyttävä, mutta hyvin itseään ilmaiseva siamilainen kissa.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24485048:
Kaikki eläimet ei kyllä tasan tarkkaan oo olleet kovin imartelevia.
Kaikki ei ole, eikä mikään ole. Kyllähän jokaisesta eläimestä saa omalla tulkinnallaan aikaan kuka vain jotain negatiivista. Kilpikonnasta, laamasta, alpakasta, puudelista, delfiinistä, ihan jokaisesta tässä ketjussa esitetystä voi saada positiivisen tai negatiivisen kuvan, ihan miten sen itse haluaa tulkita. Mä en henk. koht. osaa ajatella, että aasissa, käärmeessä tai pöllössä olis mitään vikaa, enkä missään vaiheessa ole ajatellutkaan, että se olisi tämän ketjun tarkoitus. Eikä kukaan voi tietääkään vastatessaan, miten joku haluaa tulkita jonkin valitun eläimen, vaikkapa nyt hevosen tai muulin. Sitten pitäisi alolituksessa olla kielto, mitä eläimiä tai nimimerkkejä tässä ei saa mainita, jos se on ongelma jollekin, että tulee kutsutuksi vaikkapa nyt kalaksi.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Non compos mentis
Yhdyn täydellisesti Peskyn kuvaukseen eritoten Ultramariinin joutsenesta, mutta myös Tytsin afgaanista.

Pesky taas itse on iloinen, seurallinen ja pirteä rakkauspapukaija.

Persvako on joka paikkaan pyrähtelevä, uskalias, iloa ulkonäöllä ja ulosannilla tuottava punarinta.

Lilii on arvonsa tunteva, rauhallinen, etäinen ja vähän vaikeasti lähestyttävä, mutta hyvin itseään ilmaiseva siamilainen kissa.
Kcaco:

Itse asiassa mua harmitti nuo Scarlettin "kuvat". En edes huomannut tuota kalan kuvaa (tottahan se kohteliaisuus on kun piraijaan verrataan, mikäs muukaan), ja pöllö mua ei haittaa pätkääkään. Ollapa yhtä suuret silmät :D.

PölyEsteri, kiitos kauniista kuvasta :heart:

Viimeksi muokattu:
Ncm, olet vaikea pala. Yritin miettiä mikä voisit olla, mutta kuulut siihen kategoriaan, jossa voisi ihan yhtä hyvin olla lintu tai kala. Et siis kovin helposti luokiteltavissa ainakaan mun mielestäni. Mutta yritän.

Voisit olla kilpikonna. Hyvin suojassa kuoren alla, vähäeleinen, älykäs ja tarkkaavainen.

Yhteistyössä