mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
pitkän tenttaamisen jälkeen, miesystäväni myönsi minulle eilen, että mielestään hänen ystävätär on viehättävä ja hän on hieman ihastunu kyseiseen naiseen. nainen on sinkku ja ei tietääkseni (ainakaan vielä) ole ihastunut miesystävääni. emme voi vältellä häntä, vaikka haluaisinkin, näemme noin kerran viikossa, koska asumme samalla paikkakunnalla ja meillä on yhteinen ystäväpiiri. olemme seurustelleet miehen kanssa kaksi vuotta, enkä todellakaan haluaisi menettää häntä. mitä voisin tehdä? olen neuvoton..

en haluaisi antaa olla, koska pelkään että tapahtuu taas niin kuin viime kerralla.
mies ei vastaa puhelimeen, myöhemmin saan tietää että on ollut naisen kanssa ja
että mies on pettänyt minua (ei itse seksiä). tämä tapahtui vuosi sitten. mies myös tekstailee ystävättärensä kanssa,
sopii tapaamisia jne.. tulee todella epävarma olo.

[QUOTE="vieras";24483323]Jopa on törkeä mies.[/QUOTE]

Niinpä! Eihän varatut koskaan ihastu muihin ihmisiin, jos OIKEASTI rakastavat!!!!!!!111111

Ei jeesus mitä palikoita taas liikenteessä, joskus tuntuu että elääkö ihmiset jossain komerossa ja ne päästetään sieltä vaan 10 minuutiksi ulos sieltä per päivä, sen ajan ne viettää 2+-palstalla kyselemässä tyhmiä ja panikoimassa mistä vaan mitä mieleen tulee.

no kiitos vaan. kysyin että mitä teen? näköjään vastauksia tuohon kysymykseen on edes turha toivoa.
täällä keskitytään enemmän toisten ihmisten haukkumiseen.

No jos olisit kertonut tuosta pettämisestä heti aluksi, niin olisi helpompi vastata :)
Mutta joo, sanoisin miehelle että peli poikki ja saa valita, että onko sun kanssa vai ei.
En kieltäisi tapaamasta tuota ystävätärtä, mutta on siinä jotain epäilyttävää, jos haluavat aina vain tavata kahdestaan.

No jos mies on kerran pettänyt ennenkin niin sitten oisin huolissani. Jos ei niin sitten en tekisi mitään enkä olisi edes tentannut..

sen takia olenkin huolissani ja haluan tehdä asialle jotain, ettei se mene siihen pisteeseen asti.
muutenkin mieheni on "kokematon" naisjutuissa, hänellä ei ole ollut muuta seksikumppania kuin minä. joten en tiedä onko tässä joku kokeilunhalukin osallisena..

pyhä yksinkertaisuus, jos miehellä on tapana ollut etsiä itselleen uutta teidän suhteen ajan ihan aktiivisesti useampaan otteeseen, niin mitä sinä siinä enää kyselet?

aika harva ei oikeasti tiedä mitä tehdä, suurin osa vaan pyörittelee asioita mielessä ja takertuu tilanteeseen kun pitäisi repiä itsensä irti siitä.

No jos olisit kertonut tuosta pettämisestä heti aluksi, niin olisi helpompi vastata :)
Mutta joo, sanoisin miehelle että peli poikki ja saa valita, että onko sun kanssa vai ei.
En kieltäisi tapaamasta tuota ystävätärtä, mutta on siinä jotain epäilyttävää, jos haluavat aina vain tavata kahdestaan.

sanoin hänelle niin jo eilen, ja haluaa olla mun kanssa. itsekään en kiellä tapaamista, koska siitä ei olisi mitään hyötyä, luultavasti tapaisi(mme) häntä kuitenkin. yleensä mieheni on vain yksin keskustassa liikkeellä kun itselläni on töitä, tms. tämä nainen ei ainakaan vielä tiedä mieheni tunteista (jos niitä nyt on).. en tiedä onko miehen ihastunut muuhun kuin hänen ulkonäköönsä

[QUOTE="hmmm";24483501]koska rakastan häntä aivan älyttömästi..[/QUOTE]

No eikös tuon perusteella ukkos pitäis olla ollut jo yhtäaikaa useammankin naisen kanssa suhteenne aikana.