Tais olla nainen, en oo ihan varma muistanko oikein, on niin pitkä aika esikon vauva-ajoista.Alkuperäinen kirjoittaja eikä!;24467224:Ei apua, oliko mieslääkäri? Että vielä pullolle opettamaan.... Voi jestas.
Tais olla nainen, en oo ihan varma muistanko oikein, on niin pitkä aika esikon vauva-ajoista.Alkuperäinen kirjoittaja eikä!;24467224:Ei apua, oliko mieslääkäri? Että vielä pullolle opettamaan.... Voi jestas.
Aloittajan lasta on ihan oikeasti kommentoitu päin naamaa tavalla, josta on hänelle tullut paha mieli. Se on vähän eri asia kuin anonyyminä netissä kertoa pitävänsä pyöreitä vauvoja kauneimpina.Joo ruma lapsi on nakojaan minullakin, hoikka on kuin pajunvitsa. Kovasti hanta ollaan kuitenkin ihasteltu, joten ehka ne kasvot kuitenkin pelastaa makkaroiden puutteen.
Tuleepa mieleen juttu vuosien takaa, kun esikoinen oli vauva. Poikani oli isokokoinen ja ruokahalu oli hyvä. Kolmen kuukauden ikäisenä posket oli kyllä pyöreät. Naapurustossa oli myös toinen tuore äiti, jonka oma poika oli kuukautta nuorempi.Alkuperäinen kirjoittaja palleron äiti;24464716:Minä en jaksa ihmisiä, jotka katsovat oikeudekseen kommentoida pientä vauvaani. Kyllä, pullea 4kk tyttövauvani on, 65 cm ja lähentelee pian 8 kiloa. Hänellä on pyöräet posket ja kunnon michelinmakkarat reisissä. Hän syö 4 tunnin välein, yöt nukkuu jo syömättä. Pelkällä rintamaidolla pärjätään. "Kylläpä vain näkee, että on syönyt, onkohan jo vähän liian pullea" tai kaikista ihaninta: "minun lapseni tyttö on niin siro ja pieni ja kaunis.... Miten teidän vauvanne onkin noin pullea? (ja varmaan myös kaikkea muuta kuin kaunis kommentoijan mielestä)
Mitäköhän minun pitäisi kommentoijien mukaan tehdä, jättää ruoatta kokonaan? Tässä iässäkö ne syömishäiriöt jo tyttövauvoihin iskostetaan. Onko pullea vauva joidenkin mielestä yhtä kuin ylipainoinen aikuinen?
Ärsyttää eniten se, että en koskaan saa kommentoitua mitään nasevaa takaisin, vaan pahastun ja menen lukkoon...