Mies ja joku soittaa sille!

• Viestiketjun aloittaja Nyt mustana en uskalla nikillä
  • Ensimmäinen viesti
alottaja
Kävin systerin kanssa röökillä ( siis mun sisko oli se joka muotoili sen mun lähettämän viestin juuri sellasessa muodossa että siitä ei käy ilmi kuka sen on lähettänyt), joo ja kyllä, olin huono ihminen ja luin sen viestin joka oli siltä naiselta ja se vastas tarkallaan näin : Yritin soittaa sen aamuisen sotkun vuoksi, joka on nyt selvitetty. Olisin halunnut vielä puhua siitä paremmin, mutta ymmärrän jos et halua siitä tänään tarkemmin puhua, voidaan palata asiaan myöhemmin jos vielä haluat"
Systeri oli sitä mieltä, että ukon duunissa on ollut jotain duunisotkuja, ukko tuli iltapäivällä työmatkalta.. koitin soittaa ukon kaverille, ei vastaa.

hhhh
Kävin systerin kanssa röökillä ( siis mun sisko oli se joka muotoili sen mun lähettämän viestin juuri sellasessa muodossa että siitä ei käy ilmi kuka sen on lähettänyt), joo ja kyllä, olin huono ihminen ja luin sen viestin joka oli siltä naiselta ja se vastas tarkallaan näin : Yritin soittaa sen aamuisen sotkun vuoksi, joka on nyt selvitetty. Olisin halunnut vielä puhua siitä paremmin, mutta ymmärrän jos et halua siitä tänään tarkemmin puhua, voidaan palata asiaan myöhemmin jos vielä haluat"
Systeri oli sitä mieltä, että ukon duunissa on ollut jotain duunisotkuja, ukko tuli iltapäivällä työmatkalta.. koitin soittaa ukon kaverille, ei vastaa.
joopa joo kukahan tavis tekee yöllä muka soitto töitä ja haluaa puhua...eikö voi odottaa maanantaihin. prpvp

"höö"
[QUOTE="jaa";24455731]Huono provo tai ei, lukijoita ainakin on ihan kivasti kerännyt: muutamaa vaille 1500 puolentoista tunnin aikana... :D[/QUOTE]

Mut eiks toi lukema kerro et kuin monta kertaa tää on luettu eikä kuin monta lukijaa tällä on ollu. Mäkin oon avannu tän ketjun jo varmaan kymmenen kertaa.

mummielestä
Äää. Nyt ilmaantui jo monta aloittajaa.

Mutta jos tuollainen tilanne tulisi, niin pitäisi soittaa, eikä laittaa viestiä. Koska vastausviestien lukeminen on väärin ja voi ärsyttää aika pahasti puolisoa. En minäkään haluaisi että unohtuneesta puhelimestani viestiteltäisiin minun nimissäni ja vielä luettaisiin vastaukset.

EJK
Joo, sori ei ollutkaan minä-muodossa suoraan. Tarkkasilmäisiä palstailijoita ;)

Palstaileekohan se vieras nainen myös täällä ja saa kohta lukea lähettämänsä tekstarin palstalta ;)

alottaja
No en jaksas kyllä keksiä mitään näin tyhmää, ei ole provo. Vastasin sitten, kun ei kerran ukon kaverikaan vastaa eikä ukosta mitään ole kuulunut lähti seittemältä baariin luulis että olsi soittanut jo mulle jonkun luurista, kun yleensä pitää kyl luurin mukanaan ja jotain mulle piippailee baarista tyyliin tääl on nää ja nää nähdää myöhemmin pus pus.. että olis ukko jo jossain vaiheessa kaivanut puhelintaan taskuistaan, nyt alkaa oikeesti olla vähän epävarmaa. No joo, teille jotka oikeesti olette yrittäneet mua jeesata ni tällasen viestin alitoin sitten vastaukseksi : En tiedä mistä aamuisesta sotkusta on puhe en ole tietoinen että oli jotain sotkua mut se lienee selvitettävissä ( rakas sisko taas tämänkin muotoili )... nyt jo vähän alkaa ottaa kaaliin jos toi on joku työjuttu... mutta kun sillä on se työluuri!

"jaa"
[QUOTE="höö";24455760]Mut eiks toi lukema kerro et kuin monta kertaa tää on luettu eikä kuin monta lukijaa tällä on ollu. Mäkin oon avannu tän ketjun jo varmaan kymmenen kertaa.[/QUOTE]

Ihan mahdollista, joo, mutta sitten laskuri taitaa olla jumittunut paikalleen, koska on näyttänyt lukemaa 1493 jo jonkin aikaa, ja minäkin olen käynyt välillä muita viestejä lukemassa. Joka tapauksessa lukukertojen määrä on suuri, jos vertaa muihin tällä aikavälillä avattuihin ketjuihin.

Yhteistyössä