Mies ja joku soittaa sille!

• Viestiketjun aloittaja Nyt mustana en uskalla nikillä
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Soita nut niille kavereille ja kerro miehelle puhelimesta ja puhelusta.
Jos se pettäis sua, pittäisi kyllä parempaa huolta puhelimestaan, koska pelkäisi jäädä kiinni.
Nyt kn et tee mitään, se ihmettelee että miksi et soitanut/ kertonut tms.

mä ehkä laittaisin viestin ja ilmoittaisin että tavoittelit puolisoani, ei ole nyt kotona, voinko välittää jonkin viestin? ihan vaan sillai ystävällisesti, jos sillä on joku suuri juttu sun miehesi kanssani niin se nainen kyllä paljastaa sen joko sillä että menee paniikkiin tai sillä että vastaa sulle jotain ikävää takaisin, jos se on joku ihan vilpitön juttu niin silloin sieltä tulee vilpitön vastaus myös...

"vieras"
[QUOTE="lissu";24455128]Mun miehen idea: soita sille naiselle ja sano ihan avoimesti, että miehelläs jäi puhelin kotiin. Kysy myös, minkälaisia terveisiä voit miehelle lähettää. :)[/QUOTE]

Peesi tälle.

"Vieras"
En mä kyllä heti ajattelis/ajattele pahinta, jos mun miehelle joku nainen soittaa.
Kyttäätkö kaikki miehesi naispuoliset fb kaveritkin?
Mun miehellä on paljon naisia kavereina, joita en tiedä. Mutta ei kai se mitää kerro?

alottaja
[QUOTE="lissu";24455128]Mun miehen idea: soita sille naiselle ja sano ihan avoimesti, että miehelläs jäi puhelin kotiin. Kysy myös, minkälaisia terveisiä voit miehelle lähettää. :)[/QUOTE]
No muotoilen just sopivaa tekstaria, mutta siis oliko sun miehes oikeesti sitä mieltä, että näin kannattas tehdä?

alottaja
Hain enirosta nyt sitten nuemrolla sen nimen, sain ja osotteen kanssa, soitin jo siskolle tästä se on tulossa tähän, en nyt sitte varmaan kyllä lähde mihinkään mutta henkiseksi tueksi katotaan sen facebookin kautta sen naisen profiili, mulla nimittäin ei ole facessa profiilia, miehellä kyllä on eli jos ne on siellä vaikka kavereita niin on vähän outoa koska mies aina näyttää mulle omasta proflistaan akvereitaan ja kertoilee juttuja vaikka en mitenkään urki enkä oo kyselly, kun en siis todellakaan ole millään tavalla mikään mustasukkainen tyyppi eikä mua haittaa naispuoliset kaverit luulin vaan tuntevani ne kaikki. Kohta lähtee viesti menemään kuha systeri kolaa tänne!

No muotoilen just sopivaa tekstaria, mutta siis oliko sun miehes oikeesti sitä mieltä, että näin kannattas tehdä?
No jos haluat saada jotain tietoa niin tolla et saa siitä naisesta tod. näk. ainakaan mitään salamyhkäistä selville. Jos haluat tietää mikä on hänen ja miehesi välinen systeemi, laitat viestin miehesi nimissä ja odotat vastausta. Jos taas haluat tietää onko miehes baarissa ollenkaan vai esim. matkalla tuon naisen luo, soitat niille sen kavereille baariin. Jos taas luotat mieheesi, et tee nyt mitään vaan odotat kunnes hän itse joko ottaa yhteyttä jotain kautta, tai tulee kotiin ja sitten jos vielä epäilyttää, kysyt asiasta.

niin tai sitten se on sen työkaveri ja miehesi on eilen sanonut että lähtevät poikain kanssa kaljalle ja tää työkaveri on sitten ajatellut rimpauttaa että missä menevät kun hekin lähtivät juhlimaan... tosin joo, niin...

"wippii"
Laita se viesti sille naiselle "miehes nimissä". Jos miehelle jotenkin ilmaisee että epäilet jotain niin JOS niillä on oikesti jotain, niin se varoittaa sitä naista ja ehtii keksiä jonkun selityksen!

"vieras"
Haiskahtaa provolle siksi, että minun on hyvin vaikea uskoa, että joku joka väittää luottavansa mieheensä kutsuu siskonsakin tueksi kun selvittää jotain miehelle tullutta puhelua. Ja mitään viitteitä pettämisestä ei muuten ole. Eikai kukaan voi väittää luottavansa ja kieltää olevansa mustasukkainen jos tekee tollasesta noin ison numeron?

"vieras"
Älä nyt oikeasti usko näitä ja esiinny miehenäsi. Mieti jos miehesi sulle noin tekisi?
Ja noloa jälkeenpäin jos onkin vain työkaveri.
Soitat tai tekstaat sille, mutta älä uskottele olevasi miehesi.

..jos pettäsin
toisin toisen kotiin kahville..
Ja hakisin 100% luottamuksen kumppanilta, eihä toi voi ton kaa olla, kun se voi meije kanssa yhessä istuu kahvipöydässä.

Soita muijalle ja kysäse ken hää on.

Teillä on suhderempan aika. Elä suoraan eroa, mutta ilmeisesti teillä ei oo kaikki kotona. Tai sitten ette (aikauskomatontakolmenlapsenjälkeen)ole sopineet suhteen sääntöjä.

Mä oon ollu sellasen narsisti paskan kanssa yhessä, että hää pani kuule menemään ihan pokkana ja tosi hyvin selitysten kera. Noh, ilmeisesti suomen tv-kansa myös tulee tulevaisuudessa ainakin vilauksen hänen nykyistä onneaan kohtaamaan; vaikkakin vasta 30v synttäreiden alla soitteli mulle josko lähtisin hänen kaa hotellille viettää iltaa, kun hänen morsmaikkusa on meije lastenvahtina sen kotona :)

Et elä ap oo sinisilmänen, moni itku tulee, mut kyllä voi jotenkin, apujen kera saada suhteen ehjäks. Yhen tutun miehen kaa funtsittiin miks kaikki eroo: no kun kokoajan pitää mennä erikseen. Mies ja nainen ei sitoudu siihen lapsentuloo´n ja ensivuosiin kun sitä ei niin vaan laitetakkaan hoitoon. Ei olla valmiita luopuu ajasta, ei olla valmiita olee juomatta. Harvempi kuitenkaan eksyy väärään seuraan kavereiden kaa treenatessa, pelatessa, kaverin mökillä ollessa, rempatessa... kyllä ne pettämiset tulee niin naisilla kun miehillä pe-la iltoina diskovalojen sykkeissä.

alottaja
Lähti miehen puhelimesta nyt tällanen viesti : " Parhaillaan baarissa kavereiden kanssa, onko kiireellistä asiaa" ja sitten lähetin omasta puhelimesta ukon kaverille viesti, jossa pyysin kertomaan että ukon puhelin jäänyt kotiin ja että joku on yrittänyt tavoitella ukkoa

Yhteistyössä