Kännykkään katsominen sen soidessa ei ole rikos!Jos luotto on kunnossa, vaimon ei tarvitse tutkia kännykkää, vai miten se oli.
Kännykän tutkiminen toki on rikos...
peesaan sua! tätä just tarkoitin. Tosiaan jos nyt itse soitat ja siinä jotain onkin, niin osaavat jatkossa olla varovaisempia.Alkuperäinen kirjoittaja Pöllöradio;24454896:Peesaan Emäntää. Laita viesti, kato millainen viesti tulee siltä naiselta. Älä paljasta tässä vaiheessa epäilyksiäsi, koska jos jotain säätöä heillä olis ja soittaisit sille naiselle niin ne veis homman entistä salaisemmaksi.
Ei kai avioliitossa voi välttyä siltä, että joskus tulee eteen tilanne, jossa käyttää puolison kännykkää, vastaa siihen tai kuten tässä, unohtaa omansa kotiin. Vai kassakaapissako teillä puhelinta säilytetään?Jos luotto on kunnossa, vaimon ei tarvitse tutkia kännykkää, vai miten se oli.
Kännykän tutkiminen toki on rikos...
No enhän mä niin väittänytkään :OJohan selitin tossa ettten mitään oo tutkinu, kun se soi ni havahduin siihen soittoon ja ajattelin että ukko soittaa kaverinsa luurista siihen että en huolehtis turhia ja sitte olikin jonkun naisen nimi näytöllä! Luuri on tossa läppärin vieressä pöydällä enkä todellakaan ole alkanut tutkia siitä mitään viestejä enkä soitettuja/ vastattuja puheluita! Haloo nyt hei. En kyllä ole mielestäni tässä tehnyt mitään väärää!
Niinpä, ei kai silloin kukaan ole niin tyhmä, että tallentaisi rakastajan numeron nimellä. Kai se on ihan luonnollista, että silloin kumpi vain voisi nähdä kun vieras maija tai matti yrittää siippaa tavoitella.Öö, no ei oo mitään salattavaa. Tuossa pöydillähän nuo luurit keikkuu...
Niimpä, en nyt oikeesti edes tiedä noista nimistäkään enkä viesteistä, ei ole koskaan ollut tarvis perehtyä tähän "lakiin"Ei olekaan. Eikä ole rikos tutkia mitä nimiä siellä näkyy. Tekstiviestejä ei saa lukea?!
Anteeksi jos ylireagoin sun viestiin oon täällä ihan hermonaAlkuperäinen kirjoittaja mjää;24455022:No enhän mä niin väittänytkään :O
Touche. Ehkä pettäjä siis saattaisi olla niin tyhmä, että tallentaisi numeronkin nimellä.Minusta rakastajan hankkiminen sinänsä on jo tyhmä teko.
... eikä välttämättä oikea nimi.Puhelimessa oli vaan etunimi
Tekstiviestinä saat nimen, jos se on luettelossa. Puhnumero ja lähetä viesti numeroon 16400. Tulee tiedot, jos ei ole prepaid.Puhelimessa oli vaan etunimi