Mies ja joku soittaa sille!

• Viestiketjun aloittaja Nyt mustana en uskalla nikillä
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";24454946]Jos pettäisin vaimoa, niin en kai mä tallentaisi rakastajan numeroa kännykkään ja vielä nimellä.[/QUOTE]

Jos luotto on kunnossa, vaimon ei tarvitse tutkia kännykkää, vai miten se oli.
Kännykän tutkiminen toki on rikos...

alottaja
Niin sinä joka laitoin että heti epäilen jotain ku harvoin käy baarissa... mun mieelstä ei kyllä yhtään ole kyse mistään luottamuksesta jos vieraat naiset soittelee sille en minä tossa mitenkään ollut huonona että lähtee päin vastoin, olin ilonen että lähtee viihteelle, näkee kavereitaan ja rellestää niiden kanssa vaikka koko yön ei mitään hätiä. No, avasin nyt tossa valkkaripullon ja juon yhtä lasillista ja kerään rohkeutta, soitan kohta sen kaverille joka on sen kanssa liikkeellä OMASTA PUHELIMESTA ihan muina miehinä että sanotkos ukolle että sen känny jäi tänne.. ihmettelen vaan sitä että kun luulis sen jo huomanneen luurin puuttuvan

"Emäntä"
Alkuperäinen kirjoittaja Pöllöradio;24454896:
Peesaan Emäntää. Laita viesti, kato millainen viesti tulee siltä naiselta. Älä paljasta tässä vaiheessa epäilyksiäsi, koska jos jotain säätöä heillä olis ja soittaisit sille naiselle niin ne veis homman entistä salaisemmaksi.
peesaan sua!:) tätä just tarkoitin. Tosiaan jos nyt itse soitat ja siinä jotain onkin, niin osaavat jatkossa olla varovaisempia.

Alottaja
[QUOTE="mjää";24454970]Kännykkään katsominen sen soidessa ei ole rikos![/QUOTE] Johan selitin tossa ettten mitään oo tutkinu, kun se soi ni havahduin siihen soittoon ja ajattelin että ukko soittaa kaverinsa luurista siihen että en huolehtis turhia ja sitte olikin jonkun naisen nimi näytöllä! Luuri on tossa läppärin vieressä pöydällä enkä todellakaan ole alkanut tutkia siitä mitään viestejä enkä soitettuja/ vastattuja puheluita! Haloo nyt hei. En kyllä ole mielestäni tässä tehnyt mitään väärää!

-
Mä teksin niin, että katsoisin enirosta ja facebookista. Sitten soittaisin miehen kaverin puhelimeen ja sanoisin miehelle, että unohdit puhelimes ja joku "Maija" soitti. Katsoisin sitten mikä on reaktio..

[QUOTE="mä";24454989]Ei kai avioliitossa voi välttyä siltä, että joskus tulee eteen tilanne, jossa käyttää puolison kännykkää, vastaa siihen tai kuten tässä, unohtaa omansa kotiin. Vai kassakaapissako teillä puhelinta säilytetään? :D[/QUOTE]

Öö, no ei oo mitään salattavaa. :) Tuossa pöydillähän nuo luurit keikkuu...

[QUOTE="mjää";24454970]Kännykkään katsominen sen soidessa ei ole rikos![/QUOTE]

Ei olekaan. Eikä ole rikos tutkia mitä nimiä siellä näkyy. Tekstiviestejä ei saa lukea?!

Johan selitin tossa ettten mitään oo tutkinu, kun se soi ni havahduin siihen soittoon ja ajattelin että ukko soittaa kaverinsa luurista siihen että en huolehtis turhia ja sitte olikin jonkun naisen nimi näytöllä! Luuri on tossa läppärin vieressä pöydällä enkä todellakaan ole alkanut tutkia siitä mitään viestejä enkä soitettuja/ vastattuja puheluita! Haloo nyt hei. En kyllä ole mielestäni tässä tehnyt mitään väärää!
No enhän mä niin väittänytkään :O

meillä näin
Jos joku soittaa mun miehelle eikä se just pääse puhelimeen, niin kyllä minä vastaan siihen... Samahan se ois, jos ois edelleen lankapuhelimet. Ei niistä tienny kelle puhelu tulee ja keltä. Mun mielestä ei oo mitään pahaa, jos katsoo kuka soittaa tai vastaa toisen puhelimeen? Tutkimaan en kyllä ala toisen puhelinta.

"vieras"
Jos se soittaja on miehesi baarista, kaverin uuden tyttöystävä puhelimesta? Soitat sille takaisin ja sanot että miehesi on unohtanut puhelimen kotiin, jos on jotain tärkeää voit välittää viestin miehellesi??! Eiköhän sillä selviä ja miehesi ei asiasta voi suuttua..
Enkä usko että tuossa on mitään pettämisiä meneillään.

[QUOTE="mä";24455027]Niinpä, ei kai silloin kukaan ole niin tyhmä, että tallentaisi rakastajan numeron nimellä. Kai se on ihan luonnollista, että silloin kumpi vain voisi nähdä kun vieras maija tai matti yrittää siippaa tavoitella.[/QUOTE]

Minusta rakastajan hankkiminen sinänsä on jo tyhmä teko. :p

"vieras"
Mulle ei kyllä tulisi mitään epäilyttävää mieleen, jos olisi sama tilanne. Olisi varmaan joku miehen opiskeluporukoista, kaveri/tuttu jota mä en tunne, sukulainen jota en tunne, töihin liittyvä henkilö, entinen työkaveri... Todennäköisesti olisi joku naapurin mummo jonka telkkari pitää huoltaa :D Mä en todellakaan tiedä nimeltä kaikkia ihmisiä, joiden kanssa mies on tai on ollut tekemisissä. Olisi vastannut puhelimeen tai jos en olisi ehtinyt, olisi voinut soittaa miehen kavereille joiden kanssa mies on, ja kysyisin, onkohan jotain tärkeetä asiaa, tän niminen soitti sulle.

Neiti Nettietsivä
Teille, jotka heti soittaisitte miehen kaverin puhelimeen:

Ei kannata, jos oikeasti haluatte saada jotain selville! Jos miehellä on salattavaa, se lyö jollain tekosyyllä vaikka luurin korvaan ja ehtii kehitellä sopivan tarinan kotiinpaluuseensa mennessä.

Parempi kysyä kasvotusten, jos kysyä meinaa.

alottaja
[QUOTE="vieras";24455047]Jos se soittaja on miehesi baarista, kaverin uuden tyttöystävä puhelimesta? Soitat sille takaisin ja sanot että miehesi on unohtanut puhelimen kotiin, jos on jotain tärkeää voit välittää viestin miehellesi??! Eiköhän sillä selviä ja miehesi ei asiasta voi suuttua..
Enkä usko että tuossa on mitään pettämisiä meneillään.[/QUOTE] No tässä just koitan saada vähän perspektiiviä ennen ku lähden mitään sekavaa toimittamaan, tajuan kyllä itekin, että voi olla ihan luonnolline selitys, sitä sitten vaan en tajua että kun sen naisen nimi tuli siihen luuriin, että jos se on joku sen kaverin uusi tyttis ni miksi mun miehellä olis sen numero... tosiaan kun on melko pieni kylä tää missä asutaan, kaikki tuntee toisensa nimeltä vähintään

Yhteistyössä