U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskonto on aika pelottava asia. Sen vuoksi on niin paljon sotaa ja tuskaa maailmassa.
Itse myös pelkään, no, sanotaanko että Jumalaa. Joskus tuntuu, että hän ''rankaisee'' minua, jos teen jotain hänen tahtonsa vaistaista. Kuulostaa hullulta, ja olen viime aikoina miettinytkin ihan tosissani olenko ihan järjissäni tän asian suhteen.
Mä en pysty ajattelemaan, että mun elämän tarkoitus olisi olla onnellinen. Onko elämä jotenkin velkaa meille onnen? Tietenkin sitä toivoo, että onnenhetkiä tulisi. Mutta entä jos elämään tulee odottamattomia sairauksia, traagisia tapahtumia? Eikö tarkoitus silloin toteudu ja musertuuko ihminen silloin? Ei, koska vaikeudet kuuluvat elämään. Toisilla on niitä enemmän ja toisilla vähemmän. Ja eritavalla niistä myös kyky selvitä. Mutta mikä sitten on elämän tarkoitus? Sitä mä en tiedä, mutta ainakin haluaisin elää sovussa luonnon kanssa, ja kunnioittaa kaikkea elävää, ja elämää itsessään.
Uskon johonkin suurempaan, jota en ymmärrä.
Mä en pysty ajattelemaan, että mun elämän tarkoitus olisi olla onnellinen. Onko elämä jotenkin velkaa meille onnen? Tietenkin sitä toivoo, että onnenhetkiä tulisi. Mutta entä jos elämään tulee odottamattomia sairauksia, traagisia tapahtumia? Eikö tarkoitus silloin toteudu ja musertuuko ihminen silloin? Ei, koska vaikeudet kuuluvat elämään. Toisilla on niitä enemmän ja toisilla vähemmän. Ja eritavalla niistä myös kyky selvitä. Mutta mikä sitten on elämän tarkoitus? Sitä mä en tiedä, mutta ainakin haluaisin elää sovussa luonnon kanssa, ja kunnioittaa kaikkea elävää, ja elämää itsessään.
Mä taas koen, että mun tehtävä täällä maan päällä on kertoa Jumalasta joka rakastaa ja joka haluaa yhteyden jokaisen luomansa kanssa. Kun se yhteys meni synnin seurauksena poikki.
Mutta ihan joka päivälle on varattu tehtäviä ja asioita, joihin voi tarttua tain olla tarttumatta. Onnellisuus tulee mun elämässä syvästä rauhasta ja luottamuksesta, että vaikka tällä hetkellä asiat eivät ole "ulkoisesti" välttämättä kamalan hohdokkaasti, tiedän seisovani tukevalla Kalliolla, joka on Kristus. Ja nuo ikiaikaiset käsivarret kannattelevat mua koko ajan aina kuoleman ylikin iänkaikkiseen elämään.
Mutta jos ihmiselle on todella tärkeää se, että juuri itsellä on hyvä olo, tekeekö se sen eteen kaikkensa välittämästä muista? Mä yrittäisin pitää ohjenuorana erään Samulin laulaman virren sanoin "toivon etten toisten taakkaa suuremmaksi tee".
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24452689:Olen uskossa, mutta en kristinuskossa. Mun elämäni tarkoitus on oppia se tieto ja viisaus, mikä edellisessä elämässäni jäi oppimatta. Elämäni tarkoitus on myös levittää hyviä ajatuksia ja asioita ympärilläni oleville ihmisille ja eläimille.