Ä
Äiti ihmeissään
Vieras
Mun lapsella on diagnosoitu käytös- ja tunne-elämänhäiriö traumoista johtuen. Lapsen oireilu näkyy erityisesti koulussa, mutta myös uusissa ja vieraissa paikoissa/tilanteissa.
Yksi erityinen asia on nyt taas koulujen alettua nostanut päätään. Nimittäin se, että lapsi ei millään tahtoisi (eikä ole koskaan tahtonut) osallistua koulukuvaukseen. Ei luokkakuvaan eikä niihin yksittäisiin. Näin on ollut aina kouluajan, en muista oliko eskarissa. Taas koulujen alettua oli koulukuvaukset, ja lapsi oli pistänyt kuvausta hanttiin minkä ehti
Mä en käsitä miksi. Enkä ole saanut vastausta lapseltakaan. Mä kun kuvaan kotona, niin lapsi on oikea linssilude. Auttakaa mua lapsen logiikan jäljille, en käsitä mistä on kyse.
Yksi erityinen asia on nyt taas koulujen alettua nostanut päätään. Nimittäin se, että lapsi ei millään tahtoisi (eikä ole koskaan tahtonut) osallistua koulukuvaukseen. Ei luokkakuvaan eikä niihin yksittäisiin. Näin on ollut aina kouluajan, en muista oliko eskarissa. Taas koulujen alettua oli koulukuvaukset, ja lapsi oli pistänyt kuvausta hanttiin minkä ehti