lunta tupaan
Kela myönsi niin paljon asumistukea, että itsellemme jäi maksettavaksi vain satanen vuokraa.
Ei ole, ei. Mitäs sitten? Luenko hieman ivaa ja pilkkaa kommentissasi?no ei teillä sitten kovin hyvät tulot itellä oo kerta asumistuki on niin iso nimim. me ei saada senttiäkään ku on niin isot tulot
Hienoa, hyvä kun teille on järjestynyt väliaikaista apua! Mitkä on teidän tulevaisuuden suunnitelmat, ettei tilanne jatkuisi noin?Kela myönsi niin paljon asumistukea, että itsellemme jäi maksettavaksi vain satanen vuokraa.
En voi mennä, kiitos neuvosta.Ja taas näitä... mene töihin ja maksa itse omat vuokrasi, niin normaalit ihmiset tekee.
ymmärrän hyvinkin.Jos mulla olisi tuo tilanne, että joutusin hakemaan yhteiskunnalta tukea asumiseeni niin olisin nöyrä, enkä kiljuisi riemusta saatuani yhteiskunnalta tukea asumiseeni. Ymmärrätkö, että myös naapurisikin makselevat sun asusteluasi?
Mistä sä tiedät mikä on ap:n elämäntilanne?Ja taas näitä... mene töihin ja maksa itse omat vuokrasi, niin normaalit ihmiset tekee.
No jospa ap on elänyt kädestä suuhun ja tuskaillut miten maksaa vuokra ja nyt yksinkertaisesti on iloinen kun tilanne helpottui? Miksi pitää ottaa tuo kehuskeluna?ei mitään ivaa ollut kommentissa,vaan ihan vaan totesin että toiset maksaa ite koko vuokran,en hirveesti huutelis sillä että kela maksaa melkeen koko vuokran..
Tehtävä suoritettuap pyytää mitä nöyrimmin anteeksi aloitustaan, jolla loukkasi hyvätuloisia ja kunniallisia työssä käyviä palstalaisia.
Sinä et voi tietää millainen elämäntilanne kirjoittajalla on.Jos joku saa asumistukea, niin ei se minua häiritse, mutta sua tuntuu jostain syystä nyppivän.Ja taas näitä... mene töihin ja maksa itse omat vuokrasi, niin normaalit ihmiset tekee.